Pff vanacht hebben ze ons schuur opengebroken en me vriend zn scooter gestolen pff ben zo boos:x:x hele rompslomp geregel.. zo frustratie eruit tot gevolg een vriend die even chago is kan k me wel wat van begrijpen!
Jee das wel zwaar balen zeg! Dat ze niet gewoon met hun tengels van andermans spullen af kunnen blijven he :x
Ohh wat balen zeg... Kan me voorstellen dat jullie allebei flink chago zijn. Succes met alle rompslomp. Waarom blijven mensen gewoon niet van andermans spullen af
jeetje idd! wat kl:xte!!! en idd wat een geregel heb je er weer bij! als iedereen is gewoon gaat werken voor zn geld, en van andermans spullen afblijft! succes en sterkte met alles regelend!
Snap t ook echt niet we wonen er pas dus schutting konden we er nog niet inzette vanwege de grond .... maar dan nog blijf er lekker van af pff
Hier in de nacht van zondag op maandag ingebroken. Schuting of niet, maakt niet uit hoor. Hier zijn ze er gewoon overheen geklommen en hebben ze onze garage opengebroken. De (hele dure) fiets van mijn partner meegenomen. Gewoon over de schutting en al. Nu zal dat met een scooter natuurlijk wat lastiger gaan . Maar idd, die rompslomp. Hier heeft de dief zich nog bezeerd aan de poortdeur. Er zat bloed aan. De politie heeft sporenonderzoek laten doen vanwege dat bloed en toen bleek er ook nog een goed schoenafdruk op de kliko te staan. Tja, en dan de verzekering, het schadeherstelbedrijf, de schade expert en de politie. Je bent er gewoon nog eens heel veel tijd aan kwijt. Zulke figuren moeten ze de handjes afhakken, beginnen ze niets meer :x.