Efteling abonnement voor 60 euro -wie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Athina, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik ben vorig jaar zonder abonnement geloof 7 x geweest... Die 5 x zou ik gemakkelijk halen hihi, dit jaar al 4 x... En nu dus het proefabonnement, dus ga ik zeker nog vaker.
    Eerste keer was dochterlief 9 maanden en ze keek haar ogen uit, vanaf toen ging ik regelmatig met haar.

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Je kleintje kan haar ogen uitkijken, terwijl je op je gemakje door het sprookjesbos of Land van Laaf wandelt. Carnaval festival is ook al heel indrukwekkend voor die kleintjes. En droomvlucht. Toen onze zoon zo jong was, gingen we in de Fata Morgana. Was nog te jong om het eng te vinden. Er zijn veel dingen die je gewoon kunt doen met een kleine, ook als hij/zij er zelf nog te jong voor is om goed te snappen. Zoals gewoon de bootjes (Gondoletta's).

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Wij halen het abonnement morgen! :) We wonen niet echt in de buurt (1,5 uur) maar we zijn wel ontzettend verslaafd dus we halen dat er echt wel uit :D We gaan ook af en toe een weekendje kamperen op loopafstand van de efteling dus dan is het abo helemaal ideaal!

We gaan ook regelmatig naar bosrijk voor een 5 daagse dosis efteling magie maar precies de periode van het abonnement niet dus het komt heel goed uit, we kunnen niet zolang zonder efteling:)

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Nou helaas, ik zou hem ook vandaag gaan halen met mijn oudste zoon, we hadden er al helemaal zin in! Helaas komt er ineens een begrafenis tussendoor dus ipv een leuke dag moet hij nu naar de oppas :( :( :(
    Nu kunnen we pas over drie weken..

5. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Als ik er in de buurt zou wonen, had ik er zeker een gehaald!
    Ik hou van de Efteling!!!

We zijn dit jaar al een keer met zn drieen geweest, en ik ga over 2 weken nog een keer zelf met een paar meiden, zelf kind zijn :p hahaha!

Deel Deze Pagina