Dan gaat het je vast bevallen! Wij gaan nooit meer in een vakantie periode en al helemaal niet met korting. Nu hadden we een top dag en straks als ze op school zit gaan we maar met studiedagen ofzo.
Wij gaan een nachtje in maart Op zondag aankomen en dan het park in. In de avond blijven slapen in het Loonsche land hotel en dan die maandag ook nog de hele dag. Volgens de kalender wordt het zondag druk, maar maandag juist rustig
Ik ga met Dafne inderdaad alleen maar buiten het weekend of vakantie en op een dag dat de Eftelingkalender aangeeft dat het rustig is. Vorige week woensdag was het ook heerlijk rustig! Konden zelfs in de Gondoletta's. En 8x in de Bob.
Nee, wij ook niet. Is toch een uur en kwartier rijden. Vorige week was Dafne nog geen 4 en ik had een kaartje met 10 euro korting. Dan is het nog leuk. Vorig jaar zelfs 3x met haar geweest, haha. 1x met korting van Appie en 2x met iemand die abonnement heeft, dan krijg je 50% korting. Dus heb flink geprofiteerd dat zij nog gratis was en nog niet op school zat Als het dichterbij was, had ik een abo genomen. Maar dat vind ik leuk met max 3 kwartier rinden, anders te ver.
Voor de dames die in maart gaan, houd er rekening mee dat de week van 4 maart vakantie is in Brabant en het in de Efteling dan hoogstwaarschijnlijk druk is.
Wij zijn vrijdag geweest. Dankzij airmiles waren we 60 euro kwijt voor 4 tickets. Het was heerlijk rustig. Nog het langst moeten wachten bij Volk van Laaf haha.
Wij willen graag 24 april gaan. Wij zijn er pas 1 keer geweest met onze kids. Zijn er kenners die een beetje een idee hebbenif het dan druk is? Op de website heb ik al gekeken... zegt niet altijd wat.
Het is niet vakantie dan toch? en door de week dus ik gok rustig. Wij waren op een vrijdag door de week, konden overal doorlopen.
Bij ons geen vakantie, net ervoor maar misschien in andere deleb van t land wel? Onze meiden hebben nooit studiedagen, maar nu wel! Dus we willen de kans pakken om dan te gaan! We hebben er een jaar voor gespaard met de meiden om te laten zien wat het kost. Want ze deden er heel makkelijk over vorig jaar om weer te gaan. Ze zullen zo blij zijn!
Begint overal pas 27 april dus ik gok dat je een leuke dag gaat hebben. Tenzij overal opeens een studie dag is en iedereen naar de efteling gaat Veel plezier gebruik je de ah spaarkaarten ook scheelt ook weer 10 euro. Wij zijn net in feb geweest maar twijfel om nog een keer te gaan in mei ofzo. Hebben zo veel nog niet gezien.
Vakantie begint hier op goede vrijdag (19 april) en niet 27 april. Zal vast bij meer scholen zo zijn.
Wij gaan komende maandag Als het goed is geen vakantie meer, daar had ik juist naar gekeken. Afgelopen week was het vakantie hier die week daarvoor in andere delen geloof ik
Hier is er ook vakantie vanaf de 19e. Ik zie wel dat delen van de Efteling die dagen langer open zijn, dat is wel fijn! Ik zou gewoon gaan. Veel plezier!
Vorig jaar zijn wij 23 en 24 april geweest. Dit viel in de meivakantie. De Eftelingkalender gaf aan rustig. Ons leek het heel sterk, maar het was echt niet druk! Nergens heel lang hoeven wachten! Maar die jaar valt het wel samen met Pasen, dus ik verwacht dat het drukker zal zijn. De kalender geeft normale drukte.