Op zoek naar een heerlijk eetplekje in zuid limburg

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door bijnamoeder, 30 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bijnamoeder

bijnamoeder Bekend lid

26 mei 2013
    735
    522
    93
    over 2 weken rijden we op zondag naar zuid Limburg om de opa van mijn man te bezoeken. Hij is dement, dus lang zullen we niet blijven maar we willen hem graag nog (een laatste?) keer zien.
    Voor de kinderen is het best wel een rit dus zouden we het leuk vinden om te gaan lunchen op een plek waar ze lekker even kunnen spelen. Omdat het weer in april nog alle kanten op kan, ben ik op zoek naar een plek met speelmogelijkheden binnen. Heeft iemand een goede insiders tip??
    Opa woont in landgraaf trouwens. Dus graag op logische plek vanaf daar richting noorden.

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ik vind Oan't bat in Eijsden erg goed en je kan er lekker zitten. Een plek voor de kids hebben ze daar niet echt. Weet niet wat de leeftijd is?

Buitenlust in Vijlen, prachtig uitzicht!

3. Moluks78

Moluks78 Niet meer actief

Ik zou op IENS kijken als ik jou was. Staan veel goede tips op.
    Nee hoor, dat is een grapje ;) duecabtwoorden zie ik hier wel eens voorbij komen als er zo'n vraag gesteld wordt.
    Ik kan je persoonlijk geen tips geven, Ik ben niet bekend in die omgeving.

bijnamoeder vindt dit leuk.
  4. bijnamoeder

bijnamoeder Bekend lid

26 mei 2013
    735
    522
    93
    Thanks voor de tips!
    Kids zijn 1, 3 en 6 en hebben niet echt zitvlees (zeker niet na lange autorit). Zijn deze plekjes dan ook passend of voelen we ons daar ongepast met die drie bandieten!?

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

In de buurt van Landgraaf kan ik niet iets bedenken waar je en kunt eten en kids binnen kunnen spelen.

Enige plek wat ik zo weet waar je kunt eten waar tevens de kinderen binnen maar ook buiten (met dierenweide) kunnen spelen en waar je tijdens eten ook zicht op hebt is De Dwaze Herder in Maastricht.

6. Nora001

Nora001 Bekend lid

22 jan 2019
    507
    303
    63
    Vrouw
    Misschien de volgende:

Windraak 31 (in de buurt van Sittard)
    Hompesche molen (Stevensweert, tussen Sittard en roermond)
    Biezenhof (spaubeek, tussen Sittard en heerlen)

7. bijnamoeder

bijnamoeder Bekend lid

26 mei 2013
    735
    522
    93
    Zien er alledrie leuk uit! Hebben ze ook binnen iets van speelgelegenheid? (Buiten ziet t er in ieder geval heerlijk uit!)

8. Nora001

Nora001 Bekend lid

22 jan 2019
    507
    303
    63
    Vrouw
    Durf ik niet echt te zeggen eigenlijk. buiten zeker wel. Volgens mij is er bij de biezenhof wel een speelhoek je, maar of het veel voorstelt weet ik niet.

9. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Dwaze herder is binnen en buiten leuk voor de kids
    Verder is Biesenhof ( geleen) leuk voor de kids buiten
    En Geusseltbad ( Maastricht) leuk voor de kids binnen

10. Butchke

Butchke Niet meer actief

Op de terug weg naar het noorden zouden jullie kunnen stoppen bij camping de leistert in Roggel. Restaurant de buitenhof heeft een binnen speeltuin en restaurant la selva heeft ook een binnen speeltuin met veel zand. Ideaal!

Syane vindt dit leuk.
  11. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.821
    113
    In Sevenum zit een leuk eettentje annex ijssalon met vrij grote speelkamer voor kinderen, Lo Sole.

12. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Nee, dan zijn ze niet echt passend. Ze kunnen er wel een beetje rondlopen, maar er is geen speciale kinderhoek o.i.d.

Deel Deze Pagina