Dames ik heb de quinny speedy sx pappilon en we zijn nu al wekennnn bezig om onze kleine erin te laten ZITTEN. Hij kan wel ietjes rechtop maar niet echt zittend. Wat doen we verkeerd? Gebruiksaanwijzing hebben we ingepakt (omdat we aan het verhuizen zijn) dus ik dacht ik vraag het eerst via deze weg hihi
Hij kan niet helemaal kaarsrecht de leuning, maar toch wel zo dat ze goed kunnen zitten, je koet echt flink trekken achter aan dat koord en goed aansnoeren.
Djenno wilde ook graag rechtop zitten maar leuning gaat niet helemaal rechtop. We hebben er toen een snelbinder ( zo'n ouderwetse zwarte) achter gezet en toen kon de leuning goed rechtop.
Dat is inderdaad wel een nadeel van de Speedy. Maar door hem echt heel hard aan te trekken, heb ik de leuning toch zo goed als rechtop gekregen.
Wat een onwijs goed idee zeg! Heb deze tip telaat gelezen We hebben een andere buggy gekocht, die zowel goed in zitstand kan en ligstand!
Wij hebben inderdaad ook een zgn "spin" achter de rugleuning gedaan. Nu zit hij lekker rechtop. Al zit hij tegenwoordig meer in zijn McLaren. Quinny gaat eigenlijk alleen nog mee voor lange uitstapjes.