quinny speedy sx

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MamavanSamia, 19 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

2 jan 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    Dames ik heb de quinny speedy sx pappilon en we zijn nu al wekennnn bezig om onze kleine erin te laten ZITTEN. Hij kan wel ietjes rechtop maar niet echt zittend. Wat doen we verkeerd?
    Gebruiksaanwijzing hebben we ingepakt (omdat we aan het verhuizen zijn) dus ik dacht ik vraag het eerst via deze weg hihi

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hij kan niet helemaal kaarsrecht de leuning, maar toch wel zo dat ze goed kunnen zitten, je koet echt flink trekken achter aan dat koord en goed aansnoeren.

3. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    op de site van quinny is volgens mij ook de gebruiksaanwijzing te downloaden als je er niet uitkomt

4. Djenno wilde ook graag rechtop zitten maar leuning gaat niet helemaal rechtop. We hebben er toen een snelbinder ( zo'n ouderwetse zwarte) achter gezet en toen kon de leuning goed rechtop.

5. Moo

Moo Bekend lid

21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Dat is inderdaad wel een nadeel van de Speedy. Maar door hem echt heel hard aan te trekken, heb ik de leuning toch zo goed als rechtop gekregen.

6. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

2 jan 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    Wat een onwijs goed idee zeg! Heb deze tip telaat gelezen :)
    We hebben een andere buggy gekocht, die zowel goed in zitstand kan en ligstand!

7. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Wij hebben inderdaad ook een zgn "spin" achter de rugleuning gedaan. Nu zit hij lekker rechtop. Al zit hij tegenwoordig meer in zijn McLaren. Quinny gaat eigenlijk alleen nog mee voor lange uitstapjes.

Deel Deze Pagina