Vrijdag ben ik met mn dochter naar de efteling geweest daar heeft ze een roze assepoester ballon gekregen in hart vorm. Ze was zoooo blij. Dit vond ze het leukste van de hele dag zegt ze elke keer en hij moet mee naar bed etc... Nu staat hier de deur open (mooi weer) en heeft ze in een seconde dat ik niet oplette de ballon mee naar buiten genomen en weggewaait... Rondjes gefiets maar die vinden we natuurlijk nooit meer terug. Huilen huilen zo verdrietig is ze. Weet iemand waar ik deze online kan kopen ? Ik hoop zo dat iemand me kan helpen !!!
Tsja kan ik inderdaad doen, maar woon sowieso op 2 uur rijden dus niet echt iets om even op te halen 4 uur op 1 dag in auto zitten. En ik denk niet dat ze hem zullen opsturen naar me..
Oh wat ben ik dan een droge moeder denk ik dan haha, ik zou zeggen 'jammer meid, volgende keer als we gaan krijg je wel weer een nieuwe'
Mischien staat hier wat voor haar tussen Assepoester Ballonnen | Shop voor Assepoester Ballonnen bij www.twenga.nl Roze Hart Ballonnen - Hieppp
Heel erg bedankt voor het mee zoeken. Die bij twenga.nl heb ik iid gezien maar het bestellen lukt niet kan morgen even bellen. Verder zijn het andere maar dan moet ze het daar maar mee doen....
Hier ook hoor, als ik iedere keer als er hier iets kwijt raakt of kapot gaat moet gaan vervangen, dan blijven we bezig. In zo'n geval is het gewoon jammer, maar helaas.
Hier niet! Helemaal als het mijn schuld zou zijn doordat ik een deur open laat staan zou ik dat heel rot vinden en hetzelfde doen als ts! Wij hebben een abbo op de Efteling dus kom er vaak, als je wil kan ik hem wel halen voor je alleen hoe krijg je hem daar want leeg verkopen ze die misschien niet? Of je zou de Efteling moeten bellen en het uitleggen wil ik hem gerust voor je afhalen en naar je toe sturen dan kan die gewoon in een envelopje.. Laat maar weten kom er nog vaak zat Edit: zie nu dat ze hem mee naar buiten had genomen... Ach dan nog zou ik ook m'n best doen
Hier ook En anders laat je haar een stuk speelgoed uitzoeken bij de action of andere winkel, is ze het vast zo vergeten als je je er rot over voelt
Precies, brei er gewoon een verhaal aan! Gaat toh niet voor elk ongelukje vervangend materiaal zoeken. Its life, en daar mag een kind heus mee dealen.
Die vind je inderdaad nooit meer terug. Zit helium in dus is meteen hoog de lucht in gegaan. Houd er rekening mee dat je aan alleen een ballon ws niet zoveel hebt... Kids vinden het juist prachtig als ballon zelf in de lucht blijft hangen. Door helium. Je kan hem zelf oppompen of opblazen maar dan zal hij niet in de lucht blijven hangen. Je zal dus ook helium moeten hebben.. Ik zal ook erg hard zijn maar hier is het ook jammer de bammer als het weg vliegt of kapot gaat....
Efteling heeft geloof ik ook een webshop (hoorde ik een reclame over op de radio), wie weet is ie daar ook te krijgen. Wij hebben dat ook gehad met zo'n ballon gevuld met helium, hij stapte er zo mee de tuin in en weg was ie. Ik vond het verschrikkelijk voor hem, maar heb toch aan hem uitgelegd dat het pech was, het hoort er helaas bij. Zeker omdat we in zijn geval ook nog hadden gezegd dat hij er niet mee naar buiten mocht.
Hahah als ik hier kon liken (en taggen) @macy77 @Umm85. Maar topicstartser ik begrijp je wel goed hoor, ik zou ook zo opzoek gaan voor mn kleintje. Hopelijk vind je de ballon nog!
Ik ben dan ook blijkbaar kei hard. Als ik voor ieder kapot stuk speelgoed of kwijt geraakt ding een nieuwe moet halen blijf ik kopen
Ik ga niet voor iedere keer als iets kapot gaat iets nieuws kopen maar als mijn zoontje met iets als een ballon of iets anders heel blij is en het raakt per ongeluk kwijt of kapot doe ik wel mijn best om een nieuwe te vinden dus snap het helemaal. Vind het beetje flauw om dat maar gelijk jammer te zeggen,als ik mijn mooie vaas kapot laat vallen kijken ik ook of ik een nieuwe kan vinden...
Dit dus.. Er staat toch nergens dat TS dit bij elke kapotte knuffel en elke stuiterbal die kwijtraakt ook doet? Mooie vergelijking trouwens, die laatste!