aaahhrmgrrrr leuke laarsjes

Discussion in 'De lounge' started by Luvvlie, Dec 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

Ik zag zulke leuke laarsjes voor mijn dochter
    Maar ze heeft te dikke kuiten ...:( :( in geen enkele laarsjes krijgen we haar voeten in en dat vind ik zo jammer :(

En als we leuke laarsjes hebben gevonden die breed genoeg zijn voor der kuiten krijgen we haar voeten er niet in of is de schoen veel te groot hahah grrr

Herkent iemand deze frustratie ?

2. minon

minon Niet meer actief

Heeeeel herkenbaar. Dochter heeft alleen nog maar sneakers als schoenen gehad zo frustrerend! Ze heeft een hoge wreef en als er al iets past loopt ze er voor geen meter op omdat de schoen weer veel te breed is o.i.d.

3. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Jep....helaas wel.

Mijn meisje heeft en brede voeten, hoge wreef en dikke kuitjes.
    Ach ja dan maar lagere laarsjes kopen. Vorig jaar echt naar een winkel gegaan die schoenen in breedte maten verkocht. Hier toen genoeg keus.

Maar ik zie dat je meisje een jaar is. Misschien zijn echte hoge laarzen dan ook nog niet echt fijn voor haar om te lopen. Vaak zitten ze dan zo onder de knietjes. Dat loopt niet echt fijn. Ik werk op een KDV en zie daar ook vaak kleintjes met hoge laarsjes maar zij lopen er niet fijn op.

Succes met zoeken

4. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

We gaan vandaag naar de stad en kopen dan maar weer een paar sneakers haha
    Ml had addidasjes gekocht maar die zijn helaas 2 maten te groot
    Maar ze gaan wel goed aan.

Hopelijk kan ze ooit laarsjes aan haha vind het zo schattig .
    Maar idd die hoge wreef maakt t ook zo lastig

5. Noeska

Noeska Fanatiek lid

Jan 22, 2007
    1,225
    0
    0
    Ahh zo herkenbaar en zo frustrerend! Ik heb ook stad en land afgezocht naar laarsjes waar ze met haar dikke kuitjes in kon. Uiteindelijk heeft ze deze Shoesme meisjes enkellaars zilver | Nelson Schoenen online in het blauw. Maar die worden nu bijna te klein :( Dus kunnen we weer verder zoeken.....

6. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

Ohb die zijn leuk zeg !!
    Maar ben bang dat we haar voeten er niet in krijgen.

Ze had ook snowboots niet zo zeer om op te lopen maar meer voor lekker warm in de wagen maar met geen mogelijkheid kregen we der hele voet erin :(
    Telkens bleef der enkel hangen hihi

7. Noeska

Noeska Fanatiek lid

Jan 22, 2007
    1,225
    0
    0
    Dat probleem hebben wij ook, maar deze kan je helemaal openvouwen zeg maar en met de veter aan de achterkant dicht strikken. Hier krijgen we haar voetje (makkelijk) in!

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Was hier ook een probleem rond die leeftijd... nu ze wat ouder is gaan laarsjes een stuk makkelijker! (zelfs kaplaarzen waren vorig jaar niet aan te krijgen)

9. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik ben ook online aan het shoppen voor laarsjes. Alleen hier een ander probleem.. lage spierspanning en erg slappe voetjes en beentjes...we hadden laarzen van Clic.. superduur en super stevig merkt... lijken wel legerkisten.. maar ze kan er nog niet op weg en klaagt over pijn :(
    Haar voetjes staan naar binnen en zijn platvoetjes. Ideeen op doen en wil vanmiddag even de stad in

10. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

nou gelukt hoor !
    helaas natuurlijk geen laarsjes.
    maar deze zijn het geworden : van bardossa

Attached Files:

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Jup!

En belangrijker: het gaat beter als ze groter worden :)
    Ze draagt nu bijna altijd laarsen of zomerschoenen.

12. Deliana

Deliana Niet meer actief

Herkenbaar.... Maar dan andersom voor onze zoon. Hij heeft juist hele smalle voetjes, die ook nog een beetje naar binnen staan. Hij moet dus echt schoenen met een hele stevige hiel, die ook nog eens heel smal vallen.

Met van die leuke stoere sneakers is het net klein Duimpje.... Je ziet eerst de schoenen en dan pas het jongetje wat er in zit ;)

Ik ga meestal naar een kinderschoenenwinkel en slaag daar eigenlijk altijd wel voor iets leuks. Laat ik zijn voeten eerst opmeten en vraag dan wat welke schoenen hij aan kan... Als ik zelf ga zoeken weet ik zeker dat de schoenen die ik helemaal super vind niet gaan passen dus dat dat scheelt een hoop frustratie ;)

13. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    ik ken iemand die ook een dochter heeft met dikke kuiten, en die koopt toch die leuke laarsjes en doet dan de rits niet dicht, of maar half dicht...
    (niet mijn keus trouwens!)

14. Thyrza89

Thyrza89 Actief lid

Jan 1, 2010
    403
    9
    18
  15. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

Ook die met rits krijgen we niet aan hier :(

Share This Page