efteling bosrijk

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door shai, 7 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shai

shai Actief lid

16 sep 2008
    119
    0
    0
    conductrice
    vleuten
    naar aanleiding van een efteling topic zou ik nog laten weten hoe het was in efteling bosrijk
    we zijn er geweest van maandag tot vandaag we zaten in een bosvilla met sauna en het huisje was erg mooi het is natuurlijk ook nog vrij nieuw dus niet uitgeleefd het park zelf is erg mooi alleen moeten de planten en bomen nog wat groener worden we zaten in huisje 807 en vanuit dat huisje had je een mooi uitzicht op de golfbaan en de tuin was op het zuiden dus met de afgelopen dagen erg lekker als je privacy wil in je tuin moet je op het plattegrondje kijken en dan de huisjes 807 en daarnaast vanaf het park is het goed te lopen naar de efteling ongeveer 10 minuten (volwassenen)
    we hebben gisteren het zwembad getest en onze dochter vond het goed ha ha daarna in het restaurant gegeten we hebben pizzas genomen en die waren erg lekker ze hebben ook burgers en patat
    mijn conclusie het is echt de moeite waard om een paar dagen door te brengen helemaal als je gek bent op de efteling
    wij hebben het natuurlijk ook erg getroffen met het weer
    oja verwacht geen center parcs zwembad het zijn drie baden twee peuter/kleuter badjes en een groter bad met stroomversnelling

2. caroline16

caroline16 Niet meer actief

is dat nou duur zo'n huisje?

3. shai

shai Actief lid

16 sep 2008
    119
    0
    0
    conductrice
    vleuten
    wij waren 700,- euro kwijt voor 4 volwassenen en 1 kind dus als je met meerdere gaat is het niet eens zo duur en het is inclusief toegang tot de efteling

4. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    700 euro voor 3 dagen/2 nachten?? :$
    Dan ga ik toch liever naar Disney, denk ik... ;)

5. namya

namya Niet meer actief

ik wil dat misschien ook wel doen met mijn man en zoon deze zomer

even een lang weekendje

Deel Deze Pagina