Bungalowtje in Drenthe

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door juf Mariska, 1 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Welk park moet ik kiezen??? Ik weet het niet meer. Ik kan altijd zo twijfelen ....

Dus denken jullie met me mee? Wat ik graag zou willen is:

- nette huisjes (klein beetje luxe mag wel, want dit doen we eigenlijk nooit)
    - zwembad geschikt voor onze kids van 2 en 4
    - eventueel een indoorspeeltuin, maar leuke speeltuin buiten ook perfect
    - in de buurt van Emmen (ivm verjaardagsbezoekje)

Tja en dat was het dan wel zo'n beetje. Ik ga weer verder zoeken. En waar kan ik het beste boeken. Via bungalows.nl of gewoon via de site van het park?

2. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
  3. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
  4. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    Hof van Saksen! echt een aanrader. hele mooie boerderijen en zoveel te doen voor kleine kids.

5. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wij zijn net een uurtje thuis van een weekend Westerbergen, in Echten, vlakbij Hoogeveen.

Spotgoedkoop, we zaten een weekend in een stacaravan met eindschoonmaak, beddengoed en alle kosten voor E 126 in totaal.
    Er is een klein binnenzwembad en een binnenspeeltuin. Ook buiten een grote speeltuin en een buitenzwembad in de zomer. Verder nog heel veel activiteiten in en rond het park en in de omgeving is ook genoeg te doen.
    Hele aardige mensen, het huisje was heel netjes en goed ingericht. Rondom de stacaravans is ruim plaats, het bungalowdeel is ook redelijk ruim opgezet volgens mij.

6. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wij boeken ook meestal via bungalowtrips, omdat we nooit tot maandag kunnen blijven en via die site kun je zelf kiezen wanneer je weer weggaat.

7. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Wij hebben hier ook een leuk weekend gehad met de kleine, toen een maand of 7 oud. De binnenspeeltuin zijn we niet echt in geweest, maar zag er erg leuk uit en het zwembad was basic, maar prima voor jonge kindjes. Het huisje was wat gedateerd, maar netjes en schoon en het los bij te boeken ontbijtpakket geweldig (Alles wat je kunt verzinnen bij een ontbijtje plus wat lekkers, we hebben er 2 dagen van gegeten!).

Wij zaten er in november in een 4 persoons huisje een weekend voor 99 euro.

Deel Deze Pagina