Waar naartoe op vakantie met 29 weken zwangerschap

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door GV84, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GV84

GV84 Lid

19 mrt 2015
    36
    11
    8
    NULL
    NULL
    Hi!

Wij willen begin september nog met z'n 2-en ruim een week met vakantie.
    Maar nu is de grote vraag waar naartoe. Met de auto zie ik niet meer zo zitten vind ik te lang rijden. En wil dus ook niet te lang vliegen. We willen sowieso een last minute boeken maar ik vind het zo leuk om me alvast te verdiepen.

Waar zijn jullie naartoe geweest en hoe vonden jullie het? Dan kan ik wat ideeën opdoen :) een beetje luxe is ook wel wenselijk, vind dat we dat dan wel verdient hebben ;)

2. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Zou kiezen voor Canarische Eilanden oid. niet te lang vliegen en genoeg mogelijkheden om nog even te genieten.

Wij zijn zelf net terug uit Amerika maar ik ben minder lang zwanger dan jij ;)

3. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik ben 1x met 28 weken in september naar Rhodos geweest en 1x met 29 weken in oktober naar Tenerife. Beiden was heel goed te doen, niet zo lang vliegen en lekker weer.
    Maar in Portugal en Spanje is het in die tijd ook nog heerlijk, dus dat zijn ook nog opties.

Dus ik zou zeggen Griekenland of Canarische eilanden. Ik zou niet zo gauw kiezen voor Turkije of Egypte of zo, omdat je daar toch vaker hoort dat mensen er ziek worden en dat wil je als zwangere liever vermijden, lijkt me.

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Toen ik 32 weken zwanger was zijn we naar Noord-Italië geweest. Wel met de auto, met 1 overnachting onderweg. Hotelletje bij Bossico. Dagelijkse uitstapjes naar een stad, of zwemmen in een meer, of gewoon lekker rondrijden en genieten van het uitzicht. Geen moment verveeld!

5. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Waar hou je normaal van op vakantie? Strand en zonnen of stadjes bekijken, wandelen etc? Wij zijn geen zonaanbidders en houden van rondreizen. Toen ik 30 weken zwanger was hebben we een fly en drive door Andalusië gemaakt. Paar dagen Sevilla, daarna met een huurauto naar de kust naar een leuk hotelletje. Paar dagtrips gemaakt naar leuke bergdorpen, veel op het terras gezeten en eind van de dag even naar het strand.

Ik heb een blog geschreven over mijn keuze voor deze vakantie (niet te ver vliegen, geen hele vroege vluchten en overstap) zie Zwanger op vakantie: onze babymoon

6. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Mallorca of Menorca is ook lekker kort en goed uit te houden!

7. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Nooit met die termijn op vakantie geweest trouwens maar ik zag deze keer heel veel zwangeren in Mallorca!

Deel Deze Pagina