efteling bosrijk

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Athina, 4 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.989
    1.806
    113
    Provincie Groningen
    Ik snap best wel dat ze hun verloren inkomsten ergens goed willen maken. (Alhoewel ik mij afvraag wie 25 euro gaat betalen voor maar 3 uurtjes efteling in de avonduren).
    Maar kom dan in iedergeval de mensen die al geboekt hebben tegemoet door bijvoorbeeld ze per verblijf 1 avond entree er bij te doen.
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  2. Nougat

    Nougat Fanatiek lid

    27 mei 2018
    2.656
    1.187
    113
    Echt superslecht van hun zeg! Ik had van een Efteling wel wat beters verwacht. Gaan jullie wel gewoon heen?
     
  3. Nana01

    Nana01 Actief lid

    30 jul 2016
    218
    66
    28
    Ja dat gevoel had ik niet hoor van de een derde aan bezoekers. Vond het echt op een drukke zomerdag lijken.

    Dat de rijen langer konden zijn doordat het langzamer gaat had ik wel verwacht maar de drukte in het park zelf verbaasde me echt. Parkeerplaats was ook best vol.

    Ja gelukkig zijn we er 3 dagen dus dan maakt zo'n dag erbij niet zo uit. Vandaag lijkt het wel minder druk te zijn.
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  4. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.989
    1.806
    113
    Provincie Groningen
    We hebben niet echt een keuze...
    Als we annuleren kost het ons 1159 euro.
    De total kosten waren 1288 euro.
    Dus tja....je kan niet anders...
     
  5. Nougat

    Nougat Fanatiek lid

    27 mei 2018
    2.656
    1.187
    113
    Nee dat begrijp ik. Hopelijk valt het kwa drukte dan mee en wordt het toch een geslaagde vakantie.
     
    consider vindt dit leuk.
  6. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.655
    21.160
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik vond dat zondag ook inderdaad, die drukte! Pas einde middag werd het rustiger en qua aantallen dat ik dacht: ja, zoiets had ik verwacht.
     
  7. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Wij zijn ook net 2 dagen geweest. Vooral gisteren erg druk inderdaad. Maar heb eigenlijk geen enkele keer gehad dat mensen te dichtbij kwamen.
    Vanuit efteling zijn ze wel heel voorzichtig; bijvoorbeeld in het schip zijn maar 6 zitrijen van de 14 open, en per rij mag er maar 1 "huishouden" zitten. Dat komt erop neer dat er per rondje meestal maar 8 of 9 mensen inzitten, is wel heel beperkt.
    En zo gaat het in de meeste attracties, wachttijden door zeer sterk gereduceerde capaciteit in de attracties.
    Ook zijn veel restaurants en eetstalletjes dicht, waardoor ook daarvoor de drukte zich concentreert bij wat wel open is.

    De wachtrijen met meer afstand tot elkaar zijn dan wel weer fijn, niet zo allemaal op elkaar staan...
     
    Athina vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina