Wij willen in juni graag nog een weekje op vakantie met onze zoon. Aangezien ik dan 31w zwanger ben wil ik niet te moeilijk doen en gewoon naar center parcs gaan. Ik vind het vooral fijn als er een leuk peuterbad is (mijn zoon wordt in aug 2) en iets van een indoor speeltuin. Nu leek mij het park bispinger heide en les trois forest leuk. In die laatste ben ik ooit geweest dus ik weet dat die oké is maar weet niet of bispinger ook goed is? Voor de bispinger kan ik nog een vip huisje boeken (via baby box) en voor trois forest een premium huisje. Ik wil graag een luxe huisje maar weet niet of het vip huisje van bispinger ook echt fatsoenlijk is? Trois forest is net nieuw dus ik ga er vanuit dat een premium huisje daar ook wel goed is.
Wij zijn op bispinger geweest. Mooi, maar wel groot park. Vip huisjes niet van binnen gezien, wel de premium. Daar zaten wij in, de huisjes waren schoon. Verder was er veel te doen in de omgeving een safaripark, steden bezoeken, heidepark en ja bergen belsen. Heftig maar goed om te zien.
Ik heb geen ervaring, maar Les Trois Forets is niet helemaal nieuw, hoor! Het park staat er nu 5 jaar. Het allernieuwste park ik Les Bois aux Daims, dat in juli geopend wordt...maar zie nu dat dat te kaat is. Bostalsee in Duitsland is nu 3 jaar oud, is dat geen optie?