Wij vonden 't vandaag wel behoorlijk druk.. Hebben bij de Piranha een uur moeten wachten. Maar goed, het was vandaag dan ook wel de mooiste dag van de week wat het weer betreft natuurlijk..
Hihi ik was er ook vandaag...en ik vond het ook nogal druk hoor! Alleen bij het carnaval festival (wat Tim zo leuk vind) moest ik al een half uur wachten terwijl dat gewoon aan de lopende band instappen is. Ik denk dat het de 16de ook nog wel druk zal zijn.Alleen bij ons is de vakantie pas voorbij, en Belgie heeft dan ook nog vakantie he.
Haha, wij hebben morgen en overmorgen nog tijd voor een herkansing! Zitten voor het eerst in Bosrijk! Hopelijk is het morgen wat rustiger.. Ik hoop dat mensen schrikken door de weersvoorspellingen (en dat het dan eigenlijk heel erg meevalt met het weer, anders is er voor ons ook niets aan )
Vakantie hier in het oosten is dan nog niet voorbij. Wij vallen onder regio Noord, basisscholen beginnen hier pas weer op maandag 3 sept.
Hier afgelopen zondag naar de Efteling geweest. Dus niet op een zaterdag wanneer hij tot 24.00 uur open is. En het was echt niet druk. Hebben het langst moeten wachten bij de Bobsleebaan, 25 minuten. Wij vonden het echt heel fijn. Kwam wss ook omdat er slecht weer voorspelt was dit weekend, bleek uiteindelijk super weer te zijn.
Haha dan zit jij eigenlijk hemelsbreed amper een kilometer bij mij vandaan . Grappig! Ik hoop ook dat het morgen wat minder is zodat jullie lekker overal in kunnen!
Gaaf is dat hè! Die huisjes zijn echt geweldig vind ik altijd. Wij zijn nu 2x een weekend geweest en het blijft super. Ook eens in het eftelinghotel.. Dat was minstens zo leuk maar een huisje is ten eerste behoorlijk praktischer maar voor de prijs van 1 macht in het hotel kun je een heel weekend in een huisje. Dus die keuze is snel gemaakt dan
En anders HUP met z'n allen een authentieke Efteling regencape, haha! Wij zijn van 13 t/m 16 juli geweest, voor het eerst, en mijn pa wilde ook nog een keer naar Bosrijk dus gaan we van 10 t/m 13 augustus weer. Al dat die man nu blij maakt doen wij niet moeilijk, hoor . Toen wij er waren was het alle dagen best druk vond ik, ik denk dat de maandag nog het rustigste was. Alhoewel... het was toen echt slecht weer en ik verbaasde me over hoeveel volk er nog was met dat weer (maar ja, we waren er zelf dus ook...).
Augustus is echt hoogseizoen in de Efteling. Ik vind het so wie so de slechtste maand voor de Efteling vanwege de wespen!
Ja, dat heb ik gedaan, maar die geven gewoon ergens tot in halverwege november aan dat het druk is ('gezellige bedrijvigheid' ), terwijl ik toch heeeeel vaak in september ben geweest en het dan heerlijk rustig was, dus daar heb je niet zo heel veel aan. @Dirksmama: weet je dat ik dit jaar nog geen wesp heb gezien? Zouden die allemaal verdronken zijn, de eerste helft van de zomer?
Wij waren afgelopen dinsdag in de Efteling, en ondanks de koelte en de regen waren er al heel wat wespen (en toen was het nog juli!)
Wij zijn met mijn dochters eerste verjaardag geweest, was echt super leuk! Dit was op een maandag in mei, dus het was echt heerlijk rustig! En prachtig weer... Ik ben 21 juli (op zaterdag) met 3 meiden geweest (zonder kids) en toen was het echt gigantisch druk! Heb nog nooit zulke drukte meegemaakt in de Efteling. We hebben overal zo'n 50 minuten moeten wachten. Op zo'n dag zou ik echt geen zin hebben om met mijn gezin te lopen, veels te druk.
Wij zijn van plan 15 augustus met de kids te gaan en dan 1 nacht in het eftelinghotel, maar wat is dat duur zeg
Ik heb er gisteren maar 1 gezien in de Efteling . En daar kon ik zo met mn poot op gaan staan, en ik zat nog wel bij de ijsjeswinkel. Maar goed, wespen heb je overal, daar kun je toch niet voor thuisblijven? Daar heb je ze ook).
voor datzelfde bedrag kun je in bosrijk een heel weekend blijven dus dat doen wij meestal... en tja.. je hebt toch meer "prive" dan in een hotel. gewoon bungalow met woonkamer en slaapkamers vooral die woonkamer vind ik met kleine kinderen wel prettig in een hotel zit je toch altijd beetje met je ziel onder je arm zodra de kids op bed liggen. oh en niet onbelangrijk.. doordat je stapels tijd hebt om het park te bezoeken.. ga je ook sneller even terug om kindlief een dutje te laten doen of even op je gemak te eten danwel even wat verse luiers op te halen