Tips? Goed hotel in Barcelona.

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door SDonya, 6 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Zoals de titel al zegt, ik ben op zoek naar een goed hotel in Barcelona. Iemand tips?

2. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.506
    14.006
    113
    Vrouw
    Geen hotel, maar vorig jaar ben ik rond kerst hier geweest. Apartment Happy People Ramblas Harbour - Happy PeopleHappy People
    Lekker dicht bij het metro station, supermarkt om de hoek en op loopafstand van de ramblas, echter wel in een rustige wijk. Ook heel fijn dat na ons niemand het gehuurd had, dus op de dag van vertrek hoefde we pas om 21.00u onze spullen uit het appartement te halen, en dat koste ons niets extra. :D

3. Lucifer30

Lucifer30 Actief lid

15 sep 2015
    173
    0
    0
    Wat voor eisen stel je aan de kamer/omgeving? Met/zonder kids?

Ik ben een tijdje geleden in dit hotel geweest: Hotel Acta BCN 40 | Céntrico hotel de 2 estrellas en Barcelona

Ik was daar voor een stedentripje (kindloos, ik was met mijn moeder), 2 nachten (3 dagen). Wij vonden het een geweldig hotel, heerlijke bedden, prima badkamertje, het ontbijt was grandioos. En midden in het centrum. Balkonnetje hadden we niet echt maar daar hadden wij ook geen behoefte aan, we zaten 's avonds steeds op een ander terras en rolden dan doodmoe ons bed in :)

4. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Sowieso zijn de hotels van de acta hotelgroep goed. Wij zijn in acta mimic geweest in Barcelona, hadden dezelfde ervaring als hierboven.

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
  6. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wij zaten in Hotel Lloret Ramblas, echt op de Ramblas. Dus zeer centraal gelegen. We hadden een ruime 3-persoonskamer met grote badkamer. het is geen hypermodern hotel, maar wel gewoon van alle gemakken voorzien. Vlakbij lag een supermarkt, daar haalden we regelmatig flesjes drinken of broodjes voor de lunch. Ontbijt was prima daar. Als ik me goed herinner, waren we toen voor 3 nachten (vr-ma) voor ons drie net geen € 300,00 kwijt.

Hotel Barcelona Ramblas - Official Website Hotel Lloret Ramblas

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Bedankt allemaal!

Ondertussen toch voor een andere bestemming geboekt maar ik ga zeker alle tips onthouden! :)

Deel Deze Pagina