Club Le Napoleon of camping Aloha?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Ammie1984, Nov 21, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

Nov 12, 2012
    778
    68
    28
    Zijn er mensen die ervaring hebben met deze campings in Zuid Frankrijk?l en hun ervaring willen delen?

We kwamen le Napoleon tegen op de site van Roan. De accommodatie vinden we erg mooi, maar ik zou willen weten of de camping leuk is voor 2 meiden van 8 en 10.

Aloha lijkt ons heel erg leuk, alleen vind ik de aangeboden accomodaties wat minder tov die van Roan.

2. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    4,244
    681
    113
    Geen ervaring met de campings (ik ken ze wel) maar wij kiezen altijd voor roan ivm de accommodaties.
    Eens met roan altijd met roan ;)

3. NurseKel

NurseKel Bekend lid

Sep 20, 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Wij zijn vorig jaar naar Club Napoleon geweest toen waren de kinderen 2 en 4.
    Wij hadden toen een gloednieuwe stacaravan, die stond er net een maand. Stonden heel leuk aan een autovrij binnenplaatsje zegmaar. Stonden 8 caravans in totaal om heen, dat was erg leuk.
    Ideaal dat het zo vlakbij het strand ligt, het straatje met restaurantjes is wel geinig om af en toe een ijsje te halen of wat te eten. Zwembad was prima, maar denk zelf voor meiden van 8-10 dat er misschien iets te weinig te beleven valt.
    Wij waren toen ook met Roan (onze eerste keer “kamperen”; lees naar een camping en niet naar een hotel of appartement) en zijn dit jaar ook weer met roan geweest. Volgend jaar waarschijnlijk weer :)

4. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,495
    4,332
    113
    Female
    Ik heb wel ervaring met Aloha, maar dan met de eigen caravan.
    De accomodaties di3 ik heb gezien waren allemaal netjes trouwens.

Aloha is relatief klein, maar met faciliteiten van de grote campings, aan het strand en een superleuk zwembad met verschillende glijbanen voor de kinderen. Elke avond animatie. Soms vond ik dat leuk, soms niet ;) maar ik vond de muziek en de gezelligheid ervan wel heel tof. De Poolparty en de schuim party waren twee avonden om niet te vergeten voor mijn dochter.
    Alle kinderen racen trouwens met stepjes heen en weer de hele dag, dus neem een step mee voor de kinderen.
    2pm hadden dit jaa4 eigenlijk weer gewild, maar een uur na het openen van de bookingsite was het al vol helaas.

5. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

Nov 12, 2012
    778
    68
    28
    Ja de accomodaties van Roan spreken me ook wel aan tov die van yelloh village. Alleen de camping van yelloh village lijkt me weer leuker dan Napoleon :)

Heb je een andere leuke tip qua Roan camping die leuk is voor meien van 8 en 10?

6. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    4,244
    681
    113
    Le sérignan Plage is leuk (gaan wij heen met roan) en al 2 keer eerder geweest.

In de ardeche Le Pommier. Is wel heeeel massaal dus moet je van houden.

Le sirene hoor ik ook goede verhalen over maar zelf nog nooit geweest

Share This Page