We zijn vandaan om een keer in het voorjaar naar het efteling hotel te gaan. Iemand ervaring hiermee?
Sorry, kijk niet zo vaak in het vakantie gedeelte Ik ben al 2x in het Efteling hotel geweest. Ik vind het geweldig. Ben gek op de Efteling
Wij hebben ook genoten in het efteling hotel . Ga je met z'n 2tjes, zou ik hier zeker voor kiezen. Ga je echter met je gezinnetje dan zou ik lekker naar Bosrijk gaan . Dan kun je ook nog genieten van het zwembad en het verhaaltje van klaasvaak s avonds .
Efteling Hotel is erg goed! Al een aantal keer geweest. Geloof dat je ook gebruik kunt maken van het Badhuys als je in het hotel zit. Maar dan moet je wel je hotel uit (naar Bosrijk dus ).
Wij wonen er dichtbij en hebben dus een abonnement van de Efteling,ik raad je aan als je met je gezin wilt gaan naar bosrijk te gaan. Hoor ook van ervaringen om me heen dat dat fijner is met een kindje.
Heb bosrijk ook naar gekeken maar omdat wij ivm vrij nemen op het werk alleen maar zondag maandag dinsdag kunnen is dat geen optie. In het hotel kun je iedere dag aankomen en vertrekken. Wij zijn trouwens met zijn drietjes dus dat zal niet zoveel uitmaken. Je kunt gaan zwemmen in het badhuis?? Is dat ver weg van het hotel?