Tips Lanzarote meivakantie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Rosao, 7 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hi, we willen een keer op een beetje luie vakantie (doen normaal vaak een rondreis) en Lanzarote lijkt me wel leuk om een keer te bekijken. Heeft iemand tips voor een leuk hotel of villa? Ik wil het liefst iets aan het strand en met restaurantjes op loop afstand. Hotels liefst met familiekamer (en dus 3 goeie bedden).

2. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Wij zijn naar H10 Lanzarote Gardens geweest.
    Erg leuk, strand op loopafstand en een mooi boulevard.

3. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Wij zijn pas geweest. In villa san blas. Niet aan het strand, wel een eigen prive zwembad. Is een klein dorpje met verse bakker, superm asrkt, ijssalon etc in dr buurt. Wij hebben er een auto bij gehuurd, binnen 10 minuten stonden we op het strand. Teguise vonden wij een erg leuk stadje. Voor de kinderen was er genoeg te beleven. Een dierenpark, aquarium en de natuur is echt prachtig. We zijn met de auto af en toe gaan touren en echt prachtige plekjes tegen gekomen.

4. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Klopt het dat je op Lanzarote een leuke boulevard heb met allemaal leuke winkeltjes?

5. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.500
    4.342
    113
    Vrouw
    Dan moet je in puerto del carmen zijn, daar is de leukste boulevard, maar in Playa Blanca is ook een fijne boulevard.

6. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Ik ga is kijken of ik een fijn hotel kan vinden!

Deel Deze Pagina