Waar naar toe nu onze zoon nog 4 is

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door owly, 1 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.381
    10.328
    113
    Het lijkt ons leuk om nog met onze zoon weg te gaan. Hij zou zelf heel erg graag willen vliegen.

We houden niet van strand vakanties of all inn, je blijft te veel op 1 plek. Wel houden we allemaal van de natuur, dingen en musea bekijken

Iemand een idee voor een mooie stad of land.

2. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    In welke tijd van het jaar wil je weg? hoeveel dagen en hoe lang wil je vliegen?

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.381
    10.328
    113
    Voor april, afhankelijk van de bestemming ongeveer 1 week.

4. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Canarische eilanden! Wij zijn op Las Palmas geweest en dit was echt een geweldige vakantie! Wij hebben ontzettend veel gewandeld, er is prachtige natuur!

owly vindt dit leuk.
  5. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
  6. Glinea

Glinea Lid

5 jun 2018
    60
    30
    18
    Vrouw
    Rome, het heeft prachtige parken. En de hele stad is een groot museum.
    Er is ook een soort van stripboek, waarin de historie verteld word over Rome, met hoe het er vroeger uitzag en nu.
    https://ciaotutti.nl/reizen-door-italie/rome/romeinse-stripverhalen/
    Als wij over een paar jaar gaan met onze kinderen ( zijn nu nog te klein) gaan we aan de hand van dat boek de stad ontdekken.

7. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.261
    11.868
    113
    Noorwegen of Schotland is geweldig. Prachtige natuur. Mooie omgeving. Cultureel ook leuk.

8. halve

halve Niet meer actief

Dat boek is echt super leuk! Wij hebben het in Rome gekocht voor onze dochter van toen 8 en ze vond het geweldig. Heeft het nadien ook regelmatig weer uit de kast gepakt.

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Oostenrijk mooie natuur en goed te combineren met stad . wenen of Innsbruck.

Berlijn is ook een mooie stad met ook groene mogelijkheden. Online zijn. Leuke reisboekjes te krijgen. Wij hadden daar iok een leuke van, en we kwamen overal waar we anders nooit aan gedacht hadden. Echt erg leuk. En zeer mooie musea .

10. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Zuid-Engeland

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.817
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    op lanzarote heb je een kunstenaar ; cesar manrique - die heeft veel mooie dingen gemaakt in de natuur ook. Ik wil ook altijd vooral véél zien.
    Hoewel ik all inclusive dan weer wel praktisch vind. Maar oke . Qua natuur etc vond ik Lanzarote erg indrukwekkend.

Overigens hoor ik ook erg goede verhalen over Ibiza. Je hebt een feestkant - en een natuurkant schijnbaar. En die natuurkant is ook prachtig.

En misschien is Kreta nog een optie... ook schitterend. Wij zaten zelfs in chersonisos - maar tegen mijn verwachting is was het er zó mooi! En in de meivakantie veelal families. Geen groepen jeugd te vinden!

Echter gezien je periode zou ik denk ik van deze 3 kiezen voor Lanzarote- omdat daar het seizoen altijd wel bezig is. Op Ibiza en Kreta begint het allemaal eind april zover ik weet...

owly vindt dit leuk.
  12. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.381
    10.328
    113
    Klinkt allemaal fantastisch ik ga me inlezen, @Glinea wat een leuk boek! Ik hou van leerzamen boeken.

Engeland staat ook zeker nog op mijn lijst maar heb nog geen idee waar precies.

Oostenrijk zijn we van de zomer nog geweest, daar hebben we heel erg veel gewandeld in de bergen.

In rome ben ik jaren geleden ooit geweest en vond het fantastisch, misschien toch weer eens terug.

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Zuid-Spanje/Andalusië is veelzijdig en een aanrader. Gewoon een auto huren en dan kun je naar het stand, steden bezoeken (Granada, Cordoba, Sevilla) waar veel moois te zien is en de natuur in trekken, de Sierra Nevada is prachtig!

owly vindt dit leuk.
  14. Venne

Venne Actief lid

14 feb 2013
    464
    59
    28
    NULL
    Zuiden van het land
    Zweden/Stockholm!
    Fantastische natuur, veel musea en zeer kindvriendelijk/veel te beleven voor kinderen

owly vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina