Wat zijn jullie plannen voor dit weekend? Hier wordt t rustig. Lekker met z'n viertjes thuis. Morgen misschien koekjes bakken en naar de bieb met de kids en zondag gaan we naar een verjaardag.
We willen morgen gaan kijken voor tegeltjes voor de keuken en dan 's middags naar Kids Playground in Delft. Het wordt geloof ik helaas geen mooi weer dus park of strand wordt het niet.
Morgen is mijn zoontje 1 jaar! Dus de hele dag visite over de vloer En zondag dan eventjes bij tanken!
morgen om 6u beginnen met lossen (luiken openleggen etc zodat de pijp erin kan, stukje vooruit en achteruit varen zodat ze verder kunnen) en ondertussen huishouden. Tegen de tijd dat we leeg zijn zal het zo rond 19.00/19.30 zijn dus savonds gewoon op de bank denk. zondagochtend naar de kerk hier in Mannheim (nl'se schipperskerk, gezellig!) en daarna weer naar boord of bij iemand op visite als we nog niet uitgekletst zijn
Vrijgezellenfeest van vriendin‼ En de zondag lekker luieren denk ik met de kindjes... Prettig weekend..
Morgen even met mn moeder de stad in, en verder opruimen en inrichten van Finns nieuwe kamer, die zo goed als af is...
Morgen zwemmen, zondag op visite. En ik heb een mysterie hier op mijn kalander ( en een slecht geheugen ). Er staat morgen 15:00 op.... en meer niet. Heb geen FLAUW idee waar dat over gaat. Grrrr.
Morgen is het groot feest...want wij vieren de verjaardag van zoonlief! Hij wordt maandag 3. Er komen wel 35 mensen, dus hij zal flink verwend worden. Zondag revalideren.
Dank je. Het zou goed uitkomen, want onze dochter (die zelf 2 weken na de uitgerekende datum kwam ) is nu bij oma en opa aan het logeren...
morgen voor elkaar proberen te krijgen dat mn dochter zondag mee naar huis mag morgen misschien nog langs de markt voor bloemen, maar weet niet of ik er tijd voor heb. verder morgen in t ziekenhuis. zondag is mn man gezellig vrij ohja shit, we moeten nog ff een rolgordijn halen..
Wij gaan een leuk weekend tegemoet zonder plannen!! Dat is weleens fijn na een aantal weekenden verjaardagen, nieuwjaarsborrels, gesleep met kind, campingbed etc
Zodra mijn man wakker wordt ga ik slapen...*gaap* OMG wat kan een mens snurken zeg, niet te harden om daar naast te blijven liggen.
Vandaag waarschijnlijk even uitwaaien op het strand ofzo. Gewoon even wandelen, niets bijzonders. Verder nog even boodschappen doen, vanavond op tijd eten en dan lekker met zijn allen bankhangen We zijn alle 3 (papa, jayro en ik) verslaafd aan Phineas and Ferb momenteel, dus dat wordt van 17:00-19:00 phineas and ferb kijken onder een dekentje op de bank Morgen mijn nichtje jarig, de dochter van mijn zus, die wordt al weer 13!!
Ik ga vandaag sinds een lange tijd weer eens met alleen mijn man op stap. We gaan vanavond naar Miss Saigon en maken er een dagje Utrecht van, lekker uit eten enz. Morgen denk ik een luier dagje of als het droog is misschien met mijn moeder en mijn dochtjertje een wandelingetje maken.