Wat kost zo'n abbo eigenlijk? Zag wel een bedrag van 150,- voorbij komen, neem aan dat dit per persoon is, of zijn er nog aparte bedragen voor kinderen?
Kinderen tot 4 jaar gratis, daarna gewoon volle mep Abonnementsprijzen worden nog bekend gemaakt deze maand, maar idd rond de 150 Je hebt/had ook speciale gehandicapten abbo's en 50+ abbo's die goedkoper waren
Eigelijk is het niet normaal dat je voor een kind van 4/5 een abbo neemt voor de volle mep terwijl ze eigelijk nog niet in de helft van de attracties kunnen. Eigelijk zouden ze tot een bepaalde leeftijd een gereduceerd tarief moeten rekenen.
nou ik ga geen abbo nemen. ten eerste vind ik het veel te duur, en als de kinderen er vaak komen is er niks meer waar je ze mee kan verrassen.. t moet wel leuk blijven hoor
Ik heb als kind jaren en jaren een abbo gehad en de magie van de efteling blijft je altijd verrassen hoor.
Tja, ook volwassenen gaan niet in alle attracties. Omdat die te kinderachtig zijn, of omdat niet elke volwassene van achtbanen houdt, of omdat je zwanger bent, of in een rolstoel zit... Daar is al rekening mee gehouden in de prijs, neem ik aan.
Ik zit heel erg te twijfelen; of een weekje naar Bosrijk of een abonnement. Abonnement is in totaal ongeveer 500 euro, weekje Bosrijk 990 euro. Als we een abonnement nemen kunnen we een extra weekje naar Landal en ik kan met Eva alleen gaan in de vakantie. Maar een weekje Bosrijk is ook zo leuk, ben er echt verliefd op... als het mooi weer is dan en die garantie heb je niet, met een abonnement kan je per dag kiezen wanneer je gaat. Het is voor ons ruim een half uur rijden. Wat zouden jullie doen? Ik wil eigenlijk allebei maar dat is een beetje te gek
Snoopy, ik zou voor het abonnement gaan! Zeker omdat je dat maar de helft van de prijs kost, en je zelf kan plannen met vakanties, weer enz. wanneer het leuk is om te gaan.
Dat is niet waar, er zijn maar emkele dingen waar ze niet in mogen: vogel rok, joris, vliegende hollander en python verder mag alles. Ze krijgen er wel de traptreintjes, volk van laaf, doolhof bij carnaval festival, en het sprookjesbos voor terug.
In de efteling kunnen kindjes in veel attracties hoor. Kijk in sixflags ofzo vind ik het een ander verhaal
nou bij mijn dochter zit er 1 in de klas, die is al zo vaak geweest dat ze niet eens zin meer heeft om te gaan. die wil alleen maar als er nog iets bijzonders te doen is...nou dat zou ik zonde vinden, als ik een abbo zou hebben en mijn kinderen zouden er geen zin meer in hebben...
Wij zijn vandaag naar de Efteling geweest. Je kan al jaarabonnementen kopen, geldig tot 31 maart 2013. Kost 165 euro en dan nog (als je wil) parkeerabonnement van 50 euro en de 2e persoon met parkeerabonnement betaalt daar dan 5 euro voor. Wij waren dus 550 euro kwijt en kunnen daar dus 14 maanden lang voor naar de Efteling . Vandaag geweest van 10:45 tot iets over achten. Echt supergezellig (die sfeer ook nu met de Winterefteling) en de kinderen waren helemaal op
Ik had trouwens op een forum (themaparken.nl ofzo) gelezen dat iemand al een abonnement had gekocht voor t/m 2013, dus vandaar dat ik het bij de gastenservice ben gaan vragen. En het kon dus gewoon, maar staat nog niet op de Efteling site, ze hadden ook nog geen info boekjes en presentjes, omdat de verkoop officieel later van start gaat.
Toevallig heb ik ook gebeld gisteren. Maandag komt de info op de site. Bedankt voor de info, wij gaan ook binnenkort een abo aanschaffen! (ik wist het bedrag nog niet, bedankt voor het doorgeven!) Veel plezier met je abo! Groetjes jopa1000
Hangt dan per persoon af, want ik heb als kind ook heel vaak een abonnement gehad en ik vind het nog steeds helemaal geweldig!
De nieuwe abbo's zijn er idd voor nieuwe leden Voor mensen die nu al abbo zijn krijgen elk moment bericht hierover. Maar mensen die nu al abbo zijn loopt het toch nog tot eind maart
Ja klopt, bestaande abonnee's moeten nog even wachten, maar die kunnen er inderdaad nog gewoon in . Ik heb eigenlijk wel zin om weer te gaan vandaag, maar manlief ligt (weer ) in bed en Eva is echt moe en moet volgende week ook weer de hele week naar school. Binnenkort gaan we een keer op woensdagmiddag, even een paar uurtjes. Gister nog niet alles gedaan namelijk