Wij hoefden niets in te vullen, alleen naam, geboortedatum en de kentekens van de auto's moesten we doorgeven. Er zijn wel formulieren, maar ze hadden de nieuwe nog niet, net als een infoboekje (dacht ik) en presentje. Kunnen we later een keertje ophalen.
ja, dat klopt ook het formulier moet je invullen op de pc, uitprinten en meenemen. eveneens als een pasfoto als je nog geen abonnee bent of als die ouder dan 2 jaar is maar als je het formulier niet kunt uitprinten zal dat ook geen ramp zijn en hebben ze die daar heus wel liggen
Dames,mag ik jullie iets vragen? Mijn zoontje is net 1 jaar geworden,zal de efteling leuk voor hem zijn? Ik woon er 15 minuutjes vandaan,en al ga ik maar elke week een ochtend naar het sprookjesbos,maar wil niet dat het weggegooit geld is... Hebben jullie ervaring?
Ja hoor! ik heb een zoontje dat echt zeer moeilijk enthousiast te maken is en niet veel leuk vind maar de efteling is zeeeer in trek! Hij wil zelfs de cd continu aan kleintjes kunnen oa in carnaval festival, fata morgana, droomvlucht ( fata morgana is hier heel erg favoriet en kan hij wel 10x achter elkaar in haha) sprookjesbos, land van laaf, speeltuin, etc Wij komen er ook al met Giorgio vanaf dat hij 1 jaar is en de liefde voor de efteling blijft maar groeien voor hem. we zijn zelfs in het efteling hotel getrouwd toen ik zwanger was van giorgio ( sinds dit jaar kun je niet meer trouwen in de efteling, dus echt geluk gehad) als hij nu bijv op omroep brabant iets van de efteling ziet gaat hij juichen gister verteld dat we volgende week naar de efteling gaan en roept hij '' jeeeeeeuj, hoera!! maar Giorgio vind het echt super! en dat terwijl hij niet van veel dingen geniet en je zoontje is sowieso nog gratis tot de 4 jaar
Wij zijn voor het eerst met de kinderen naar de Efteling geweest toen Lisa 1,5 was en ik dacht dat ze misschien wat jong was om alle 5 dagen mee te gaan, maar ze vond het echt super. Ging ook al in Monsieur cannibale, vond ze helemaal leuk. Jouw zoontje is dan net 1 jaar, maar over een half jaar even oud als Lisa destijds en dan geldt je abonnement nog wel even . En je kan niet per half jaar betalen. Dus ik zou het nu al wel doen, het is sowieso voor jezelf ook leuk om rond te lopen toch? En gefeliciteerd met Julian, zie dat hij echt net 2 dagen geleden jarig is geweest
Ik won er ook heel dichtbij en denk dat mijn zoontje en maand of 10 was toen wij voor de eerste keer gingen met hem en hij keek zijn ogen uit en had de grootste lol. Daarna ok nog een par kee geweest en hij blijft het prachig vinden. En ach hij zal ht zicch over een paar jaar toch niet meer herinneren, maar op het moment dat we daar zijn dan heeft hij lol voor 10. En als hij lol heeft heb ik het ook.
Wat fijn jullie reacties! En bedankt voor de felicitatie! Klopt,over een half jaar kan hij misschien ook wel lopen,is dan natuurlijk nog veel leuker voor hem! Hmm,ik denk dat jullie positieve reacties mij over de streep hebben getrokken! Trouwen in de efteling,wat gaaf!! En jammer dat dat nu niet meer kan zeg. Ik wordt helemaal blij van jullie ervaringen! Dankjewel!
Wij zijn afgelopen weekend geweest met ons zoontje van 15 maanden. Hij vond het prachtig en keek zijn ogen uit! Hij is meegeweest in Carnaval Festival, Droomvlucht, Oldtimers, gespeeld in de speeltuin (naast de Vogelrok, erg leuk!), en natuurlijk naar het sprookjesbos geweest. Alleen al naar de achtbanen kijken vond hij zoo mooi en natuurlijk allemaal kindjes. Hij loopt nu en dan is het nog een stuk leuker denk ik! Overal in het park waren van die muziekbandjes en stond hij lekker te dansen en te klappen Vind de winterefteling trouwens wel erg leuk, leuke sfeer!
Ook hier positieve ervaringen met een kleintje in de Efteling. Onze dochter was 1,5 jaar en ze keek haar ogen uit. Vooral Droomvlucht (ook mijn favoriet) en Carnaval Festival echt super leuk. Ze is nu 4,5 en nu gaan we dus abo nemen. Jamergenoeg wonen we er niet dichtbij maar een uurtje rijden heb ik er wel voor over! Heb ook zelf regelmatig dagje / middag vrij met onze dochter dus dan gaan we ook gezellig. Mama lekker in Vogelrock (echt leuke achtbaan) Kan niet wachten! Groetjes jopa
Als je dit topic leest vraag je je af wie het leuker vind de kinderen of toch de moeders haha...vol verwachting klopt ons hart.
In de brief vd Efteling stond ook dat we een leuk uniek presentje ontvangen en meer info daarover volgt Als abbonnee heb je ook voordelen zoals korting of gratis entree in dierentuinen of andere parken Ook kreeg je voorgaande jaren als abonneehouder 4 entreekaarten voor 50% korting (4 halen 2 betalen dus) erg mooi voordeel, vooral omdat mijn man en ouders geen abbo hebben
Dames,of ik lees als een kip zonder kop,of het is gewoon echt niet duidelijk. Vanaf wanneer kan een nieuwe abonnee nu erheen gaan voor een abonnement? Is dat al per direct,of pas vanaf 1 februari? En dan loopt het tot 31 maart 2013 denk ik?
Als je je abbo voor 14 febr gaat halen gaat hij direct in tot eind maart 2013. Ik ga hem donderdag ophalen en meteen een rondje efteling doen.