Nouja,zit ik dan.. Wil ik het aanvraagformulier invullen,krijg ik hem in een vreemde codetaal.. ik ben comleet vreemd van computers,dus geen idee hoe ik het nu voor elkaar krijg. Kan het niet gewoon bij de efteling zelf of moet ik echt perse zo'n formulier meenemen? Baalt
Ik neem aan dat de Efteling deze formulieren ook gewoon heeft liggen hoor Zijn ook mensen bij die geen internet of printer hebben en een abbo willen nemen, dus geen probleem neem ik aan
Dat zou een hoop schelen! Misschien morgen maar eens een belletje doen,dan sta ik daar niet voor niks. Bedankt!
0900 0161 is het telefoonnummer Maar ze liggen vast bij de gastenservice, het zijn gewoon standaard formuliertjes en niet voorgedrukt qua naam enzo. Hoef ook maar weinig ingevuld te worden
Geef dan het normale nummer, i.p.v. het 0900 nummer 0416-288111 Zelfde lijn, maar dan gewoon vast tarief.
Meiden vraagje, Over de pasfoto. Onze kleine meid van 4 heeft nog foto's van de fotograaf (peuterspeelzaal) alleen daar staat ze helemaal op (ze ligt op de foto) weten jullie of dat ze heel erg streng zijn met pasfoto? Willen ze perse dat alleen haar gezicht erop staat? Anders moeten we nog even langs de fotograaf morgenvroeg.... hoor graag ervaringen!
Ik zou toch een echte pasfoto laten maken. Het is toch als een soort ID. Maar misschien kun je ze even bellen? Goed dat je het over foto's hebt,want ik moet er ook nog 1 laten maken zie ik net!
Ik weet niet of ze daar moeilijk over doen, als haar hoofd er maar op formaat pasfoto op staat. Wij hadden vrij oude foto's maar ze deden niet moeilijk, we lijken er ook allemaal nog heel erg op . De foto van Eva was al 1,5 jaar oud en ze ziet er op de foto een stuk jonger uit natuurlijk, maar je ziet heel duidelijk dat zij het is en daar gaat het om.
Owwww in dat geval kan ik ook nog wel een foto van 10 jaar geleden gebruiken,ben geen spat veranderd... in mijn gezicht dan
Mijn abonnement heeft nog een foto van 3 of 4 jaar geleden. Ben echt niet veranderd in die tijd. Beetje zonde van het geld om een nieuwe foto te laten maken EN een nieuw abonnement te maken... Denk ook niet dat ze moeilijk doen.
Ik heb al jaren een abbo en had echt een foto van 8 jaar geleden erop ofzo haha. Doen ze niet echt moeilijk over, als je er maar op lijkt nu moest ik vorig jaar toch een nieuwe ID laten maken en had pasfoto's over, en toen heb ik die bij de Efteling gastenservice gegeven en letterlijk 30 seconde later had ik een nieuw pasje met nieuwe foto en kreeg de pasfoto terug als je nu bijv een abbo pakt, en volgend jaar en de jaren erop weer krijg je geen nieuw pasje, maar word je pasje zeg maar opnieuw geactiveerd ik denk persoonlijk wel dat je een pasfoto nodig hebt, of iets ter grote van een pasfoto met duidelijk het gezicht recht in de camera erop. Ik zou daarvoor eventjes bellen
Meiden bedankt, ik ga toch voor de veiligheid nieuwe pasfoto's van mijzelf en m'n dochter laten maken. Dan hoef ik daar de komende jaren niet meer over na te denken. Ik heb zelf wel nog een pasfoto maar m'n haar is anders. Wij gaan straks naar de efteling (eerst even naar de fotograaf hihi) Gaan jullie ook? Groetjes jopa
Hey Jopa Wij gaan aanstaande vrijdag Hebben jullie gehoord dat gisteravond de explosieve opruimingsdienst in de Efteling was om een bom uit de oorlog te verwijderen die was gevonden op het bouwterrein van aquanura? De bom is meteen verwijdert Daardoor was gisteravond de musical droomvlucht afgelast wegens gevaar Veel plezier vandaag Jopa!
Sja, als je gaat graven, kom je wel eens wat tegen. Allemaal oud spul, maar kan nog op scherp staan. Kan van een handgranaat tot een mortier zijn geweest, maar daar hebben ze niet over bericht. Altijd wel goed dat ze voor de veiligheid alles hebben afgezet en afgelast. Wij gaan niet dit weekend. Te vies weer.
Tja, de efteling was nog niet spannend genoeg hihi. Maar op de website staat dat de granaat gisteren is verwijderd. We hebben nieuwe pasfoto's, regenjassen aan en broodjes mee, denk dat het lekker rustig is vandaag! Fijn weekend dames! Groetjes jopa
Ja mijn vader is aan het bouwen aan die nieuwe attractie met dat water en die moesten naar huis. dus die was op tijd klaar met werken Ipv afgelopen donderdag, vandaag het abonnement maar opgehaald. Donderdag regende en waaide het me toch echt te hard. We hebben gewoon meer als een uur in de rij gesttaan voor een abbo zo druk was het en we waren op tijd al.