Ik gok het er maar op daantje Maar wat nou nog het 'grappige' aan alles is. Ik ben zondag 2 dagen overtijd dus wil s ochtends voor vertrek een testje wagen, zal je zien dat ie straks positief is en ik nergens in kan hahaha
jawel hoor, je mag gewoon overal in tot het boven je schaambot uitsteekt en dat is met 4,0 weken niet het geval droomvlucht, villa volta, carnaval festival, fata morgana, etc je mag gewoon overal in geniet ervan zondag en hopelijk is je test positief!
Ooh oke, en in een achtbaan? dat vind ik t leukste nl Maarre ik heb idd e tickets ontvangen. Ik heb ze maar dubbel uitgeprint. 1 exemplaar in mn tas en 1 in mn portemonnee. voor t geval dat ik weer iets kwijt raak
Haha tja... het zal me niet gebeuren dat ik ze straks weer kwijt ben! Normaal ben ik echt nooit wat kwijt!! Dus eig hoop ik op goed nieuws zondag (posi test) en ben ik daarom zo vergeetachtig en chaotisch hahaha... Nou meiden super bedankt iig voor alle moeite!! Word een leuke dag zondag, ookal kost het me nu 49 euro extra maarja... is niet anders!
He meis ff offtopic wij zijn net een week terug van een midweek Efteling enne was toen ook net zwanger... ben niet in de python en joris en de draak geweest maar wel in de rest...
Hoi Thnx voor je reactie... Ik ga morgen n testje doen, ben benieuwd! Maar ik heb ook gelezen dat het de eerste weken niet uitmaakt en je gewoon in een achtbaan kan, maar denk dat ik dat niet zo goed aandurf?! Maar goed, eerst maar ff testen morgen. Er is iig nog steeds geen teken van aankomende ongi en zit nu op dag 37. Dus als ik morgen negatief test vrees ik voor een nóg langere cyclus Jij iig gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan meid!
Ik ben trouwens bij de zwangerschap van de eerste ook in de Vliegende Hollander geweest, toen wist ik nog niet zeker of ik zwanger was. Alles is goed gegaan, maar achteraf vond ik het een domme actie van mijzelf. Als ik een miskraam had gehad, had ik zeker weten gedacht dat dat heeft bijgedragen en had ik mezelf met een groot schuldgevoel opgezadeld!
Wij hebben ook abonnement, toen ik wist dat ik zwanger was durfde ik het ook niet aan om in de achtbanen te gaan. Nu mag ik helaas weer wel.... ik zou het niet doen meis als je zwanger test morgen. Duim voor je!
nee, ik denk dat ik t ook niet aandurf idd... Maarja, eerst maar ns testen morgen... Ik heb zo'n dubbel gevoel, en ben bang dat mn lichaam me voor de gek houdt