Efteling kaartjes waar beste korting?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Soit, 17 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soit

Soit Niet meer actief

Bij ons is de Efteling een zeldzaam feest :D. We gaan er deze maand (28e) na 3 jaar weer naar toe. We hebben 4 kaartjes nodig.

Ik probeer nu via internet uit te zoeken hoe is er zo goedkoop mogelijk aan kan komen. Via de site krijg je tot 21 sept. €7,50 korting.
    Dat maar doen? Of kan het nog goedkoper?
    Het is natuurlijk maar afwachten of er volgende week nog een hogere korting komt ergens?

Hopelijk zijn er efteling-ervaringsdeskundigen die me ff kunnen adviseren :)

2. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Wij scoren vaak via marktplaats goedkopere kaartjes. Al probeer ik het wel altijd zo te regelen dat ik ze op kan halen of dat je met iemand kan afspreken bij de efteling.

wij zijn afgelopen zaterdag geweest en wij hadden deze keer ook gebruik gemaakt van de actie op de website van 7,50. maar dat was meer omdat het een spontane actie was.

Mocht je er echt wat speciaals van willen maken, hun nieuwe pannenkoekenhuis (polle) is echt geweldig voor kinderen. Wij waren voor 2 vol en 2 kids nog geen 35 euro kwijt. Je kan via de efteling website reseveren 2 dagen van te voren. Is ook nodig.

Veel voorpret plezier vast:)

oja, Fata morgana is dicht voor onderhoud helaas

3. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Airmiles inwisselen? Ik ben vandeweek 'gratis' geweest op deze manier.

4. Soit

Soit Niet meer actief

@ tinkerbell; thanks voor je mp tip. Heb net gereageerd op een advertentie in de buurt. Eten gaan we sowieso niet in de efteling doen ;).
    Wel jammer zeg vd fata morgana, is juist zo leuk... Tis niet anders :)

@ mariska ik spaar geen air miles...

5. MrsBucket

MrsBucket Niet meer actief

Mocht je abonnementhouders kennen, zij krijgen per persoon twee kaartjes voor de helft van de prijs. Die zijn overdraagbaar, want er staat geen naam op. Ze hoeven zelf ook niet mee die dag. Zou je ook eens kunnen vragen.

6. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Tmobile punten? Daar heb ik gratis kaarten mee bestelt.

7. Soit

Soit Niet meer actief

Thanks, maar gaat allebei helaas ook niet op. Ken niemand met abbo en tmobile punten heb ik ook niet....

8. Ik heb wel wat aan de t-mobile tip, dank je wel!!

Deel Deze Pagina