Nou Ik had me er zo op verheugd. Weekendje met mijn man samen in Brugge. Krijg ik vandaag een mail van het hotel dat er dit weekend een triatlon is in Brugge. Super druk dus en Brugge totaal niet zo als normaal. Wilde er rustig rond struinen, dingen bezichtigen etc. We gaan dus maar opzoek naar iets anders. Dus ik hoor graag tips voor andere leuke dorpen/steden in Nederland of Belgie
Ow balen. Groot gelijk dat je er dan nu niet heen gaat. Berlijn schijnt een leuke stad te zijn. Maastricht is ook een mooie stad.
Leuk kun je mensen aanmoedigen!! De wedstrijd begint pas na 17u dus je zou nog wel vanalles kunnen doen in Brugge. Wij vinden Antwerpen ook altijd erg leuk. En verder Haarlem, Zwolle, of misschien Maastricht.
Ik woon in Brugge,erg dat het hotel zo overdrijft. Het klopt dat vanaf 17u de wedstrijd begint. Maar het is niet zo dat heel Brugge plat ligt en dat je niets meer kan doen. Je kan eventueel de zwem en loop locatie mijden. Maar voor de rest denk ik dat het goed doenbaar is. Ik vermoed dat jullie je te voet zullen verplaatsen binnen de stad? Moest je iets anders zoeken kan je eventueel kijken naar Gent of Antwerpen.
Wij gaan ook naar Brugge komend weekend, ik wist niets van een triatlon. Netjes dat het hotel je informeert toch! Voor ons geen reden om niet te gaan hoor, kan me niet voorstellen dat dat veel overlast geeft. Zeker nu ik lees dat t na 17u begint. Waar gaan jullie nu heen? Alsnog een fijn weekend!
De opbouw begint op 20 Juni. Dus morgen al. Vanaf vrijdag worden er straten afgesloten en wij kunnen dus als niet bij aankomst bij ons hotel komen. Als ik foto's kijk dan word er heel wat afgezet en zal het druk worden. Wij wilde Brugge gaan bezichtigen en dat zal toch heeel anders zijn met overal hekwerken etc. Wij gaan nu vrijdag naar Hasselt, 1 overnachting. Daar zijn de japanse tuinen etc. Schijnt heel mooi te zijn. En dan de zaterdag op zondag naar Brussel. Brugge gaan we een andere keer heen. Hotel heeft aangeboden om een andere datum te kiezen Jullie ook een heel fijn weekend alvast en laat je weten of het toch meeviel?
Het was prima te doen! Vanaf vrijdag stond er een grote tent op de Markt en zaterdagochtend werden er wat hekken weggezet om het parcours te markeren maar verder hebben we niets gemerkt van afsluitingen of iets dergelijks. We hebben zaterdagavond op de Markt zitten eten op een terras en rond 7 uur kwamen de eerste lopers mondjesmaat langs. Er stond weinig volk langs de hekken op de Markt zelf en de rest van het parcours hebben we niet gekruist terwijl we toch vrij veel van het historisch centrum gezien hebben en ons hotel ook in het centrum lag. Het was een topweekend en wát een mooie en gezellige stad! Hopelijk hebben jullie het net zo naar jullie zin gehad in Hasselt en Brussel!