Wie kan mij helpen een tekstje te vertalen in het Russisch? Ik zal even uitleggen waarom. Ik lig op dit moment in het ziekenhuis en vrijdag mag ik naar huis. Er ligt hier een man die enkel Russisch praat en waar ik een mooie tekening van een roos heb gekregen. Ik vond dat heel erg lief van hem maar verder dan 'dankuwel' kom ik niet. We zeggen elkaar ook gewoon enkel 'hallo' als we elkaar zien. Ik vind het jammer voor hem dat niemand zijn taal spreekt hier en ik wil als ik wegga hem een briefje achterlaten om hem wat moed in te spreken. Wie mij kan/wil helpen mag me pb'en. Je zou er mij een groot plezier mee doen
Mocht je niemand vinden, probeer google translate. Misschien dat de zinnen en zinsopbouw niet perfect is/zijn, maar beter dan niets? Lief van je!
Ik denk dat ik dat zal doen als niemand kan helpen. Hopelijk zeg ik dan geen al te rare dingen op die manier Ik vraag me trouwens af of je die tekens (of vergis ik mij dat die anders zijn dan deze letters?) kan typen hier Ik ben echt een leek hoor op vlak van Russisch
Het zijn tekens & letters net even gekeken De tekst copieren kan sowieso? En anders geef je toch aan dat je het via vertaalsite hebt gedaan ivm niet spreken/schrijven van de taal. Daarnaast denk ik dat de meeste mensen de moeite al zeer op prijs stellen. Althans, dat zou ik zijn. Dan maken die fouten toch niet veel uit?
pb maar, mijn man kan russisch. Vast niet helemaal foutloos, maar hij komt een heel eind. Je schrijft het in ons schrift neem ik aan, of in het cyrilisch?
Cyrilisch dus, maar wij hebben die op onze pc staan (man is Bulgaar, ook cyrilisch schrift) dus hij kan het ook in 2 schriften naar je pb'en, dan kan je zelf beslissen in welke je het opschrijft. Is op zich niet moeilijk hoor en die man zal het alleen maar leuk vinden als je daar zelfs de moeite voor hebt genomen. Ik denk dat hij dat heel erg zou waarderen
Ik ken niets van russisch of welk soort schrift ... Maar als het al vertaald is, hoe dan ook, dan ben ik al heeeeel tevreden Bedankt hoor! Ik Pb je meteen!
Ik ben half Russisch en mijn moeder is gewoon Russisch, dus ik kan je denk ik vandaag nog wel een foutloze test sturen . Laat maar weten of julia6 het is gelukt, en ander kan ik het nog wel .
Haha, dankje . Ik kan het zelf wel schrijven maar phonetisch, dus als je weet wat je vertaald wil hebben zal mijn moeder het zo door kunnen mailen .
Jullie zijn schatten! Ik heb jullie beiden het tekstje doorgestuurd. Het is sowieso een kaartje dat ik zal geven, dus volgens mij kan fonetisch niet op het kaartje? Of schrijven de meesten het phonetisch? (jaja, ik weet er echt niets van )
Neenee, phonetisch is hoe het klinkt zeg maar . Als mensen daar een toetsenbord hebben die geen Russische tekens hebben schrijven ze het phonetisch, maar voor de rest is alles gewoon in die tekens . Ik zal het gelijk doorsturen!
Ohw ik snap het! Ik zal me wel niet wagen aan het uitspreken ervan Denk dat het een beetje té grappig zou zijn! Heel erg bedankt hé!
JA! Ik heb hem het briefje gegeven en hij schrok echt en was er heel erg blij mee Toch bedankt Chebu! Als ik nog eens iemand nodig heb om te vertalen zal ik aan je denken Maar wat heb ik afgezien om het over te schrijven haha. Begon er helemaal van te trillen uit concentratie. En de typ-ex had ik ook nodig! Bedankt Julia en Maxellara!!
wat een lief gebaar!! en wat knap zeg dat er best wel wat meiden zijn die russisch kunnen! ik vind het altijd heel mooi en moeilijk klinken! Enne veel beterschap verder!