Efteling leuk voor kindjes van 2 en 4 jaar?

Discussion in 'De lounge' started by Minny, Aug 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Kom op 300 euro voor 1 nacht in een comfort kamer in het Efteling Hotel. Inclusief entree

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

3. SeaShell

je hebt dan gratis parkeren ( bij het hotel) a €10
    en 3x €33 = €99 aan entree, want je oudste betaald ook volle mep

dus dan heb je eigelijk voor €200 de overnachting voor jullie 4e als je het zo bekijkt

4. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Dat scheelt ongeveer 45 euro.
    Maar ik wilde het eigenlijk in onze vakantie doen in september...
    Als het nou 100 euro scheelt is het een optie.
    Bedankt in ieder geval.

Als ik kijk naar alleen de entreeprijzen, dan zijn wij al bijna 90 euro kwijt.
    Dan betaal je dus voor 1 overnachting rond de 200 euro.
    Het hotel ziet er wel heel mooi uit.

5. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Hihi we zeggen hetzelfde..

6. SeaShell

haha zie het ja :p

het hotel is echt fijn.. zijn erg gastvrij, leuk voor de kinderen ( die kijken hun ogen uit) roomservice, nette schone kamers, restaurant beneden, etc

7. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Zit er wel ontbijt bij in?

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@minny: als je wil blijven slapen.. kun je ook even kijken bij camping bosrijk

vind ik stiekem relaxter ook dan het hotel... :)

maar het is wel duur ja.. heel duur.

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ja hoor, in juli geweest met zoon (nog net geen 4) en dochter (net 2) en het was helemaal super. Sprookjesbos en het carnaval (zo heet het geloof ik): zweefmolens, rups, draaimolens en dan natuurlijk de bootjes en de Pagode, de traptrein etc.
    Hartstikke leuk! Super dag gehad

10. SeaShell

dat kun je volgens mij zien bij de opties. wij hadden dat toen wel, maar sliepen in de bruidssuite :p

11. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,818
    3,344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ontbijt zit er bij.. en de eerdere prijs klopt niet:
    1 nachtje =

3 x 33 euro
    x
    2 (je krijgt 2 dagen entree volgens mij)
    =
    198 euro voor de entree :p dus dan is de overnachting 100 euro voor 4 personen.

Vlakbij heb je ook een camping - droomgaard. Alleen staat die niet zo goed aangeschreven tegenwoordig als je op zover kijkt. Verder kun je kijken voor een hotelletje in waalwijk. Formule 1 hotel zit vlakbij maar met een gezinnetje is dat volgens mij niet heel praktisch.

Mijn oudste gaat al vanaf haar 1e verjaardag ofzo regelmatig met opa en oma mee. Inmiddels heeft ze een abonnementje. Jongste gaat nu ook af en toe mee, maar minder vaak, simpelweg omdat 2 kinderen wat zwaarder is voor opa en oma dan 1.

12. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Oja je hebt dan 2 dagen entree. Dat maakt de overnachting weer goedkoper, hihi..

Mijn zus is toen in een appartement geweest. Zou dat praktischer zijn dan een hotel met kinderen?

13. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Ik heb even gekeken. Ik wil wel in een accomodatie van de Efteling zelf.

We kunnen 1 nacht in het Efteling hotel voor totaal 300 euro.
    of
    2 nachten in een bosrijk landhuysappartement voor 370 euro.

14. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,818
    3,344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    2 nachten = 3 dagen efteling. het is net wat je wil. Ik weet alleen niet of er bij de appartementen ontbijt bij zit? Bosrijk is wel prachtig... alleen maar lovende reacties. En er is een leuk zwembad bij. Niet heel groot, maar wel leuk voor de kinderen. Tja, het is wat je wil ;) . Al met al is het een heel bedrag.

Maar dat is 'normaal' bij zulke dingen. Voor disneyland zijn we ook altijd een héél bedrag kwijt... tja, wij vinden het het waard.

15. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Bosrijk is echt heerlijk landhuysappartement ligt wel helemaal achterin het park dus dan is het een eind lopen naar de uitgang en vervolgens nog een eindje lopen naar de ingang... ;) maar wat een rust daar! We gaan er dit jaar weer heen :D

16. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Ja dat appartement is natuurlijk duurder, maar in verhouding weer goedkoper... en je hebt 1 hele dag om op het park te zijn. En we kunnen rustig even eten maken in ons eigen huisje..

17. fenyalara

fenyalara Actief lid

Jul 28, 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    er zijn best hotels in de buurt.

maar als je zo kijkt voor bosrijk en 3 dagen entree of iig 2 dan valt het best mee denk ik, en idd lekker zelf koken en mochten de indrukken te veel zijn kan je lekker terug gaan om de kids te laten slapen of relaxen. en savonds ff zwemmen is ook fijn. voor jezelf heb je ook meer privacy in bosrijk dan hotel als kids slapen bijv.

succes

xxx

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

voordeel van bosrijk vind ik vooral... toen Anne nog klein was
    gingen we gewoon even terug als ze echt op was
    dutje doen.

en 's avonds nadat het park dicht gaat.. ben je in een kwartier thuis ipv dat je slapende kinderen uit de auto hoeft te plukken.

Lekker uiteten vonden wij heel betaalbaar
    en ondertussen kun je lekker ontbijten/lunchen met je eigen boterhammen zonder dat dat heel de dag kleverig en vies wordt in een zakje.

wat overigens een aanrader is... is eten in het pannenkoekenrestaurant van de efteling
    (afgezien van dat mijn kind compleet gebiologeerd zichzelf bijna een gat in dr hoofd viel... )
    is dat echt zo ontzettend gaaf gemaakt...
    alleen eh.. als ze steeds omhoog kijken moet je dus wel even opletten dat ze niet van het bankje stuiteren :)

19. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,735
    7,501
    113
    Female
    Dan zou ik eerder naar de eftelng gaan. Demeeste attraties in plopsaland zijn gemaakt voor kinderen met een minimale lengte van een meter. In veel dingen mogen ze dus niet.

20. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

Jan 26, 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit geen kookgelegenheid in de keuken. Van de appartementen, althans. Huisjes weet ik niet.

Share This Page