Efteling leuk voor kindjes van 2 en 4 jaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 17 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier vindt Dochterlief de Pandadroom juist helemaal geweldig, ze ligt altijd helemaal dubbel van al die beesten die op haar af komen. :)

Maar hier is de Efteling ook een groot succes dus, wij gaan ook regelmatig en hebben nu ook een abonnement. Heerlijk!!

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Het pretpark koningin juliana toren is echt speciaal voor kleine kinderen. Echt een aanrader ! Alles wat je er kunt doen is te overzien kwa afstand. JE kunt bijna van de ene kant van het park naar de andere kijken. Heel fijn dus, niet veel lopen met de kleintjes. Er zijn allerlei kleine autootjes, grote carrousel en speeltuintje met heerlijke zitplaatsen voor ouders. De efteling is ook leuk, maar zoveel lopen, ik vind het zonde, zou wachten tot ze iets ouder zijn.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    De Efteling is echt heel erg leuk. Wij hebben nu een abonnement, maar zijn in september in Bosrijk geweest voor een midweek en dat was echt super. Jammer is alleen dat we zoveel in de Efteling zijn geweest en 's avonds helemaal op waren, dat we eigenlijk weinig hebben kunnen genieten van het huisje en Bosrijk zelf ;). Efteling hotel lijkt me ook erg gaaf, met die thema kamers.

Pandadroom vindt Lisa niet zo leuk, niet eens echt om de film zelf, maar ze kan er niet goed tegen als andere kinderen gillen, dan raakt ze helemaal van slag. De bobbaan is ze nu 2 keer ingeweest (met 2 jaar en een paar maanden voor het eerst) ze vindt het heel leuk, maar we moeten haar nog wel goed vasthouden, het schokt aardig heen en weer. Eva wil héél graag in Joris en de draak, maar ze is net een cm te kort en daar baalt ze flink van ;)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dit vond Levi idd ook erg leuk ! leuk park, veel te doen en geloof koffie en thee ook gratis voor ouders.

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wij zijn in juni met onze zoon geweest, omdat we in de buurt op vakantie waren. hij was toen 21 maanden. hij heeft een superleuke dag gehad.

6. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Als jullie overnachten, doe je dan 1 of meerdere nachten? Wij wonen er nl ruim 200 km vandaan.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113
    Ja hoor, gaat prima met kleine kinderen, wij zijn er afgelopen jaar nog geweest (toen ze 2 en 4 jaar waren) en meer dan genoeg te doen. Nu zijn die van mij ook niet snel bang ofzo, dat scheelt, ze vinden alles al snel leuk. Pandadroom vonden ze wel zielig.
    Wij waren er voor 3 dagen in dat Bosrijk, dus dan doe je gewoon steeds een deel van het park en dan is het prima te doen met kinderen, voor een dagje in het hoogseizoen zou ik er niet naar toe gaan.
    Koningin Julianatoren vond ik echt een lelijk en stom park, hadden we gratis kaartjes voor, maar achteraf vond ik het nog jammer dat we daar benzinekosten aan hadden gehad. Druk, vergane glorie, veel erg drukke kinderen die aan het etteren waren waarbij de ouders of begeleiders nergens te bekennen waren.
    Laatst naar Duinrell geweest met die Hema-actie en dat vond ik heel goed te doen, geen of korte wachtrijen, terwijl het in het hoogseizoen was, het ziet er veel aantrekkelijker uit, ze kunnen in veel attracties etc. De kinderen vonden het ook heel leuk, vragen wanneer we weer gaan.

8. Triskele

Triskele Niet meer actief

ja als ze de boodschap nog niet begrijpen dan is het nog wel leuk natuurlijk :p

9. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, Efteling is prima te doen met kindjes van 2 en 4 jaar!

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mja wij gaan 1x per jaar het hele weekend om opa's verjaardag te vieren.

althans.. in hotel gingen we 1 nachtje..
    nu gaan we steeds naar bosrijk en dan op vrijdag na werk richting kaatsheuvel (dan is het wel te laat voor het park.. maar bosrijk is ook gewoon leuk en da heb je zaterdag heel de dag)
    en dan op zondagavond weer terug is meestal de planning
    Maar heel eerlijk... besluiten we op zondagavond meestal "nou we kunnen morgenochtend ook gewoon HEEL vroeg op staan.. dan zijn we nog net op tijd op werk".

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Vanaf welke leeftijd gingen jullie kids mee in de pirana? Wij hebben t nog niet gedurft maar zie soms wel kleinere kindjes al erin.

Wij gaan vanmiddag naar de middagslaap weer lekker eftelingen. :)

12. Triskele

die van ons ging er met nog geen jaar al in ;)

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Echt? Ik ben er zelf al lang niet meer in geweest maar ik herinner me dat ik soms niet goed op mn stoel kon zitten, ben je dan niet bang dat je je kind laat vallen ofzo? Hahah.

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik ken mensen, en die namen hun baby mee de Piraña in, in een buikdrager. Niet mijn keuze, maar sja... Schijnbaar zeggen ze er ook niks van bij de attractie zelf.
    Maar je moet er wel even bij stilstaan, dat het niet onmogelijk is, om uit het bootje te vallen.

15. 078mama

078mama Niet meer actief

Mijn dochter is helemaal gek op de efteling! Nu wil ik eigenlijk donderdag even gaan met beide kids maar vraag me af of het erg druk zal zijn. Wat denken jullie?

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Daar ben ik dus bang voor.
    Ze zal t helemaal geweldig vinden, daar twijfel ik niet over. Maar wij hebben nu al een paar keer staan kijken bij dat stukje waar je kunt zitten en vind het er soms wel wild aan toe gaan, waardoor we het nog neit aangedurft hebben.

17. Triskele

Mijn man is een sterke beer hihi die is bijna 2 meter en slaat met 60 kilo zware palen de andere grond in die kan een kind wel stevig vasthouden, deels tussen benen geklemd en deels met armen zo wild is het ook weer niet, het is een gezinsatractie.

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja maar soms schuif je tegen de muur aan en dan krijg je zo'n flinke terugslag, dat je zelf van je stoeltje vliegt bijna...

Pirana is mijn favoriete attractie maar ik heb het nog niet aangedurfd. Met een man als de jouwe wel hoor Triskele :p maar mijn man vind de pirana sowieso al niet zo leuk :p . En zelf heb ik dus soms al genoeg aan me zelf. Niet ieder tochtje, maar af en toe... Ik denk dat ik m'n oudste er nu voorzichtig mee in zou nemen.

19. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm en die bobsleebaan dan?

anne wilde er vorige keer in... maar gezegd dat het daar veel te koud voor was.. (vroor dat het kraakte.. dus had niet zo'n zin zegmaar.. en manlief vindt er al helemaal niks aan)
    maar het gaat wel een keer gebeuren natuurlijk :)

20. Triskele

bobslee baan is even goed je arm om hun hoofd heen doen en probleem is weg, vonden ze keigaaf (onze dochter was nog geen 3 en vond hem zo gaaf) ik laat ze altijd tegen mij aanrusten, arm eromheen zodat hun nek niet opzij of naar voren kan.

De eerste keer hadden we een probleem, janken en janken dus toen keken ze ons boos aan dat we ons kind te snel erin hadden gedaan maar hij was juist aan het janken dat ie nog een keer wilde (het was te snel gegaan) dus die meneer lachen maar wel uitgelegd dat iedereen graag wilt en dat je dan weer opnieuw in de rij moest.

Deel Deze Pagina