Efteling met 2-jarige die niet zelf kan lopen. Leuk?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Amethist, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ha dames,

Nou de titel spreekt wel voor zich denk ik. Op 23 april wordt onze dochter alweer 2 :)$, waar blijft de tijd?!). We willen graag met haar naar de Efteling. Is dat ook wel leuk en mag ze gewoon overal in nu ze niet zelf kan lopen?

2. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Niet overal natuurlijk. De Python lijkt me geen goed idee! ;) Alle kinder dingen mag ze gewoon in hoor. Ik neem aan dat jullie er dan ook in gaan. De Efteling is super leuk! Sprookjesbos, land van laaf, droomvlucht, pandadroom, carnvalfestival, autootjes genoeg te beleven dus! Veel plezier!

3. Purk

Purk Niet meer actief

Ja joh leuk! Ons mannetje kan ook nog niet lopen en wij zijn ook geweest, soms even optillen in het sprookjes os en bij het volk van laaf, maar attracties zoals sukke al zegt kan ze gewoon lekker met jullie mee: hier was fata morgana en carnaval een schot in de roos!

Veel plezier!

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ja gewoon gaan!! wij zijn 3x geweest toen sem nog niet kon lopen hij vond het erg leuk. kan bijna overal in behalve de grote mensen dingen haha

5. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Mijn oudste was nog niet eens 2 toen we voor het eerst gingen en ze vraagt nog bijna dagelijk of we weer gaan ;)
    Dus gewoon doen hoor!
    Het was echt super!

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja joh! Hartstikke leuk! In de attracties moet je toch gewoon zitten!

Hou er wel rekening mee als het druk is, dat je haar in de wachtrij wel moet dragen. Je mag de kinderwagen niet meenemen in de rij. Misschien een idee om te kijken of je een rug- of heupdrager kunt lenen / huren voor die dag?

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik vond dat dragen in de rij wel meevallen zetten hem dan vaak op de ijzerenbalken haha. we zijn zelfs naar disney geweest toen kon die echt net lopen maar dat was meer vallen enz haha dat ging ook goed

8. adi

adi Niet meer actief

Ik zou alleen gaan als ik zeker weet dat het niet druk is. Of is het misschien juist makkelijker omdat ze niet loopt. Dat wachten hpoudt ons tegen om met kinderen naar efteling te gaan.
    Ik kan mijn peuters echt niet uitleggen dat ze telkens een half uur/ uur moeten wachten in de rij.
    Dat is niet hun beleving van een leuke dag. Dan liever naar de plopsaland, dierentuin, speelparadijs.

Ik zou het dus juist nu doen nu ze nog niet loopt.

9. Amethist

Amethist Niet meer actief

Dank voor de reacties meiden!

@ Sukke: Hahaha, de Python...nee, die wilde ik maar even overslaan met haar. LOL :D.

@ Adi: We gaan op een maandag, haar verjaardag, dus dan zal het met de drukte wel meevallen zag ik op de site.

@ Caro: Uiteraard laat ik A. haar dragen ;):D:D:D.

10. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Het wachten vond ik erg meevallen bij de echte kinderatracties. Zoals Jonas en de Walvis, Carnaval en sprookjes bos.
    Daar kun je gewoon doorlopen zo ongeveer :)
    Alleen bij Fata Morgana moesten we even wachten maar daar heb je uitzicht van bovenaf en dat vond Eva ook erg leuk.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wij zijn geweest met mijn dochter van bijna 3 en zoontje van 13 maanden.
    Mijn zoontje vond het op zich leuk maar alleen voor hem was ik niet gegaan. Mijn dochter vond het fantastisch.
    Wij gingen wel op een maandag. Was heel rustig, we konden overal zo in, geen minuut wachttijd hadden we. Ik moet er niet aan denken een uur in de rij te staan.

Deel Deze Pagina