Het duurt nog even, maar ik vind het leuk om een bobbi car voor de 1e verjaardag van ons zoontje te geven.. Wie heeft er 1 en welke heb je dan? Ik vind die van VW OF BMW zo leuk.. Kan iemand zeggen waar je die heb gekocht?
ik heb er 2: 2 raceauto`s blauw en geel. ik heb ze bij www.loopauto.nl gekocht. Hier zijn ze er dol op en vanaf 1 jaar kunnen ze er al op. Zoonlief vond het met 11 mnd het al erg leuk.
Porsche - Big Loopauto - Loopauto - Altijd de laagste prijs bij Loopauto.nl! Heb je deze?? Die is leuk!! Dankjewel. We hebben al genoeg troep van ons eerste zoontje maar toch blijft het leuk om spullen erbij te kopen.
Bobby Car Racing N01 - Big Loopauto - Loopauto - Altijd de laagste prijs bij Loopauto.nl! en zo een in het geel, maar die staat niet meer op de site. We hebben hem ook al een jaar of 2 volgens mij. De poche vind ik wel erg leuk, die hadden ze toen nog niet.
O ja deze zie je vaker rond rijden Ze hebben m ook op de psz.. En mijn zoontje is nu bijna 3, maar daar rijd hij altijd op. Nu ga ik m dan voor de jongste kopen maar die van 3 zei al: o mag ik er ook op?
Ik heb nog wel een john deere looptrekker. Mijn zoontje wil er niks van weten. Als ie er vier keer op geweest is, is het veel. Jammer, vond het een onwijs leuk kraamcadeau! Maar misschien dat nr 2 hem nog leuk gaat vinden. Er is zoveel leuk spul te koop.
Wij hebben ook die john Deerne looptraktor.. Die is kapot gereden! APart he dat de ene m wel leuk vind en de andere niet.. Zo kijk mijn zoontje niet om naar de 3 wieler. Staat nog spiksplinternieuw in de schuur.
ik heb er altijd 1 voor mijn kinderen gehad,wel de originel en ik moet zeggen het zijn gewoon superdingen die echt nooit kapot gaan! helaas is mijn zoon alweer 19,maar de bobbycar vergeet hij nooit! dus zeker doen!