Kamperen met dreumes

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Bloem2310, 30 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.773
    2.186
    113
    Hoi allemaal!

Binnenkort ga ik met mijn dochtertje (17 maanden) kamperen bij vrienden op een boerderij. Het is maar voor twee daagjes en ik heb er super veel zin in, alleen weet ik echt niet hoe ik dit het beste kan aanpakken.
    Leg ik haar naast me op een luchtbed of juist op een dunner matje? Hoe doe ik dat met haar middagslaapje, etc.
    Iemand hier ervaring met kamperen met zo'n kleintje?

2. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Campingbedje mee? Of slaap je in een klein tentje waar dat niet in past? In dat geval zou ik een deryan slaaptentje kopen (marktplaats staat er vol mee). Gewoon luchtbed zou ik niet doen, mijn kleintje zou daar echt niet op blijven liggen.

3. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.502
    4.343
    113
    Vrouw
    Mijn dochter sliep op die leeftijd inderdaad op een eigen luchtbed, tussen ons in. We maakten er een driepersoonsbed van.
    Het ligt aan de maat van je tent. Een campingbedje is ook nog fijn natuurlijk.
    Middagslaapje deden we ook geeoon in de tent, ik sliep gewoon mee ;)

4. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.773
    2.186
    113
    Het is gewoon zo'n klein tentje. Ik dacht zelf aan zo'n kussen die je ook op een ligstoel legt, een luchtbed ben ik inderdaad bang dat ze ineens tussen het luchtbed en de tent belandt :roflmao:
    Maar ik vind t allemaal maar spannend met zo'n kleintje

5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.617
    1.157
    113
    alleen een kussen uit een tuinstoel lijkt me wat weinig, zeker nu t overdag fris is, is t s nachts in een tent best koud. Wij hebben paar weken tenterug en weekend gekampeerd en zoon op zo'n dun matrasje gelegd die zelf opblaast en dan deken eronder en winter dekbed erop. maar mijn zoon is wel ruim 4 jaar. toen hij kleiner was lag hij in t campingbed zodat hij van de grond lag en niet weg kon.
    overdag heb je niet meer nodig als een emmer, schep, water en zand. perfect voor een kind!

6. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.642
    173
    63
    Vrouw
    Wat wij eens hebben gedaan is het luchtbed tot haar lengte in de slaapzak geschoven en de rest onder het luchtbed gevouwen. Ze sliep dus op het onderste gedeelte van het luchtbed. Maar dit was maar voor 1 nachtje. Verder sliepen ze tot hun 3e jaar in het campingbedje.

7. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.803
    7.397
    113
    Als het paste in de tent namen we het campingbedje mee waar ze in sliepen (en het is tegelijk een box, ideaal). Anders het deryan slaaptentje. De jongste huilde toch altijd 's nachts, dus die lag van jongs af aan al gewoon bij mij op het luchtbed (ik nam dan altijd het smalle 2 persoonsluchtbed, mijn man een 1 persoons, dan ging het prima)

8. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Onze kids kamperen al vanaf dat ze baby zijn :) Wij hebben een Deryan slaaptentje meegenomen en vanaf 1 jaar hadden ze een campingbedje of eigen slaapmatje.

9. tuc

tuc Niet meer actief

Hier kamperen ze beiden van baby af aan al in een tent elk jaar. Ik had toen ze zo klein waren een campingbedje mee.

Deel Deze Pagina