Wat nog meenemen naar cp frankrijk?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Bubblez, 8 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wat moet ik nu niet vergeten?

Er zit een bedje en stoel bij (premium huis) is dit degelijk spul?

Schoonmaakmiddelen? Dekbedden? Handdoeken?

Hoor graag tips! Ik ben dr al jaren niet op vakantie geweest.

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wat heb je geboekt? Premium? En in welk park? Bij CP zijn dekbedden en je krijgt er bedlinnen bij, want bij een Premium heb je opgemaakte bedden.
    Handdoeken neem hè zelf mee of huur je erbij voor ongeveer €7 op krijg je dan een kleine en een grote handdoek.

3. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.606
    8.358
    113
    Vrouw
    Volgens mij verschilt dat nog per cp park. Ik zou even bij de specificaties van het huisje kijken en de kleine letters onderaan.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Premium ja.

Le lac ar nog iets haha in frankrijk.

Ik zie zeg maar wel vaatwasser kofrie zet ding enzo. Maar ik weet verder niet wat ik daar ga "missen"

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Cp heeft eigenlijk alles zoals thuis. Qua meubels. Al heb ik in het begin wel een eigen matrasje meegenomen. En zelfs keer campingbed. Ze hebben niet altijd stevige bedjes. Maar dit verschilt ook echt erg. Hebben ook wel een box erbij gehad . zwemluiers zou ik wel meenemen . die zijzijn op zulke parken vaak erg duur.
    Verder gewoon je normale vakantie spul

6. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    Ik neem altijd vuilnis zakken en tape mee. Vind de gordijnen vaak dun waardoor we erg vroeg wakker zijn.

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Goed om te horen! We nemen wel zn reisledikant met matras mee, ik ben bang dat die daar niet goed is haha.
    Zwemluier hebben we voor hem, check!

Qua schoonmaakspul dan? Is het huisje schoon? Le lac d'airlette zitten we.

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja die had ik laatst al eens gelezen en opgeschreven! Hele goede tip! Staat al klaar haha

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Schoonmaakspul neem ik altijd mee naar cp. Ken iemand die er schoongemaakt heeft. 15 min per huisje of hij smerig is of niet. 4 min voor badkamer. 2 per slaapkamer nou dat krijgt superwoman nog niet voor elkaar . Poets dus altijd zelf eerst wc en keuken .
    iam

Bubblez vindt dit leuk.
  10. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Peper en zout! De stomste dingen, maar is toch echt wel lekker op je frietjes of eitje :)

Edit... en handzeep!

Bubblez vindt dit leuk.
  11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Yes genoteerd! Thanks!

Cindy1977 vindt dit leuk.
  12. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Ze hebben overal supermarkten ;)
    Dus is ook maar net waar je mee wilt slepen vanuit thuis.
    Shampoo en douchegel koop ik altijd meteen op vakantie en laat ik ook altijd daar. Zelfde dus als zout, handzeep etc.
    Mijn ervaring is dat alles wel aanwezig is. Ook een stofzuiger, dweil en poetsdoekje.
    De ledikantjes zijn prima net zoals het matras. Daar zou ik dus echt niet extra mee gaan slepen. Als je premium hebt, dan zijn de bedden ook opgemaakt. Alleen beddegoed voor het ledikant moet je extra bestellen of zelf meenemen.

Bubblez vindt dit leuk.
  13. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Gewoon beetje schoonmaak alles in een kan je mee nemen. Verder vuilniszakken, vaatwastabletten als je vaatwasser hebt of een beetje handafwas. Koffie en thee als je dat drinkt.
    Wij nemen zelf altijd wel standaard dingen mee zoals thee, suiker,fris en ontbijt producten zodat we dat daar niet meteen hoeven te kopen. In het winkeltje is het altijd veel duurder natuurlijk.

Bubblez vindt dit leuk.
  14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Zeker hebben ze die, ik vind dat alleen enorm zonde van mn geld om dingen daar te kopen die ik ook vanaf mn huis mee had kunnen nemen voor de helft van de centen ;) Zo zit ik ook niet met dubbele dingen achteraf, en hoef ik het niet weg te gooien of te laten staan, zonde van onze centen.

Bedankt!

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Volgens mij heb ik alles zo nu wel genoteerd, wat oude topics doorgespit hier. Ik kom er wel :p

Cindy1977 vindt dit leuk.
  16. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    De supermarkt op het park is klein en erg duur. In Laon, op een kwartiertje rijden, zit een grote Carrefour. Veel voordeliger!

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Super! We moeten natuurlijk wel wat boodschappen doen om te eten :p dankjewel!!

18. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik neem ook altijd van die vochtige schoonmaakdoekjes mee. Makkelijk om de toiletbril mee te reinigen.

Deel Deze Pagina