efteling met meisje van nog geen 3

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door debby82, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik denk dat hij er gewoon geen zin in heeft om naar die delen van het park te gaan, die wel leuk zijn voor kinderen, en daardoor dus niet in de achtbanen enzo kan...

Wij hebben al 2 jaar op rij een abonnement en nemen er dit jaar ook weer een. Onze zoon is nog geen 2,5 jaar.

Leuke dingen:
    - Het hele sprookjesbos, met name de sprookjesboom en het sprookjestheater (openlucht).
    - Droomvlucht
    - Het Land van Laaf met de monorail
    - Carnaval Festival
    - Het Kleuterhof (een speeltuintje voor de kleintjes)
    - Draaimolens
    - Gondoletta's
    - De speeltuin NA de Pandadroom (je kunt er via het restaurant in)

Waar kleintjes ook heel goed in kunnen:
    - De Pagoda
    - Fata Morgana (voor sommige kindjes te eng, voor andere niet)

En je kunt altijd nog besluiten dat er eentje buiten blijft met de kids terwijl de andere in de achtbaan gaat... Zeker als je met een groepje bent, kan dat. En als het dan mooi weer is, ga je lekker in het zonnetje zitten.

2. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Efteling is helemaal leuk! Wij zijn met onze dochter geweest toen ze nog geen twee was en gaan dit jaar, nu 2.5 weer!
    Kind heeft de tijd van haar leven gehad. Ja, ze kan niet in alles. Maar er is zeker genoeg voor haar om wel te doen.
    Hier een die het helemaal super vond in ieder geval!

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier vinden de kinderen de Efteling helemaal geweldig, wij zijn voor het eerst geweest toen Lisa 1,5 jaar was en toen vond ze het al helemaal leuk en nu nog steeds. Wij hebben dit jaar een abonnement en niet alleen omdat Eva en wij het leuk vinden, Lisa vindt het ook geweldig.
    Het ligt wel aan je kindje ook, Lisa vindt niets eng eigenlijk (Raveleijn, Fata Morgana). Mijn man wilde Lisa nu ook in de bobbaan meenemen maar daar vind ik haar nog te klein voor, kan pas vanaf ongeveer 3 jaar vind ik.

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wij zijn in mei nog geweest en toen was onze dochter nog geen 2, ze vondt het toen al helemaal geweldig.
    Nu gaan we aankomende zaterdag, weer, en ik denk dat ze het weer heel erg leuk gaat vinden.
    Op die leeftijd vinden ze het sprookjesbos toch helemaal geweldig, en ze kan in genoeg dingen in.

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Mijn oudste is 2,5 en zaterdag gaat hij voor de derde keer.

Favoriet is de fata morgana
    Carnaval festival en droomvlucht zijn gewedig natuurlijk
    Polka marina, de oude tuf tuf, doolhof, volk van laaf, anton pieckplein, sprookjesbos, hij vindt eigenlijk alles leuk!

Ik denk dat wat Kris8 schrijft meer uitzondering is, mijn zoontje heeft het nooit eng gevonden en ik zie heel vaak ouders met kleine en helemaal uitgelaten kinderen.

6. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Gaan hoor!! wij gingen voor het eerst toen ze bijna 3 was en ze praat er nu nog over, ze vond het echt he-le-maal super!!! Wij zijn toen met de baby gegaan en schoonzus-en broer, zo we dan om de beurt op de kleintjes konden passen en de anderen in een achtbaan konden.

Sterker nog, morgen gaan we weer! Alle dingen doen waar we vorige keer niet aan toe zijn gekomen. Hier favoriet zijn het carnival festival, sprookjesbos, de droomvlucht en de "dansende kopjes" (monsieur canibale). We gaan nu ook de bob, panda droom en villa volta proberen. De laatste vond ze vorige keer nog te eng (in het donker)

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    ZOndag nog even geweest. Twee keer achter elkaar in de Fata Morgana. Hij was wel heel onder de indruk, maar hij was wel heel enthousiast. Toen we er uit waren, wees hij steeds terug en zei: Bootje! Bootje! En hij wilde nog een keer. :D

Mijn man is zaterdag voor het eerst met hem in de Bobslee geweest. Ik vind het nog veel te jong, maar ik was er niet bij. Hij vond het wel heel leuk!

Deel Deze Pagina