Meiden, Eind september ben ik 33 weken zwanger en wil ik in de buurt van Eindhoven een lang weekend naar Centerparcs met dochter 4 jr en man. Liefst VIP huisje of prem. Toxh zijn huisjes in laag seizoen nog aardig aan de prijs alleen Limburgse peel is nog betaalbaar. Is alleen maar 3 "sterrren" hoe is jullie ervaring!? En hoe werkt dat met WIJ voordeel korting? Iemand een code?
Tja ik vind het echt het lelijkste park van heel centerparcs. Erg oud, niet zon leuk zwembad..huisje was ook oud maar dat us overal wel een beetje. Al hadden wij een standaard huisje toen. Huisje maakt ons minder uit maar ik vind dus het park an sich niet zo leuk daar...
Ik vond het park wel leuk, leuke plaza, leuk zwembad. Kinderdisco is leuk en de voorstellingen ook. Je moet het alleen niet willen vergelijken met Het Meerdal ofzo. Het is inderdaad kleiner, maar weer groter dan bv Het Vennebos (van Landal, oud centerparcs).
De Limburgse peel gaat opgeknapt worden voor tig miljoen euro. Dan weet je denk ik wel hoe het park erbij ligt. Met een kind in jouw leeftijdscategorie zou ik Vossemeren of Erperheide gaan of voor meerdal. En dan een premium huisje een viphuisje vind ik persoonlijk te duur voor wat je ervoor krijgt