Efteling morgen of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    We hadden morgen een dagje efteling geplant. Helemaal leuk, vrij genomen want de oudste heeft een vrije dag van school en zo kunnen we nog mooi voordat de drukte van de schoolvakantie begint.
    Maar nu twijfel ik zo enorm gezien de weersvoorspellingen.
    Ik woon zelf aan de kust en daar is het vandaag heerlijk, begint nu zelf wat fris te worden maar goed kaatsheuvel is een eind weg.....

2. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik moet er niet aan denken om deze temperaturen in een pretpark te lopen. Ik zou dan ook niet gaan en verkoeling gaan zoeken ( als de voorspelde onweer tenminste wegblijft)

3. 1992

1992 Actief lid

16 apr 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ehm goeie, hangt ervan of je de hitte goed kan verdragen:) t zal wel rustig zijn.

4. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Reken er maar op dat het behoorlijk warm en benauwd kan zijn! Hier is het jammer genoeg niet zo waaierig als aan de kust..

5. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Tja, lastig! Het zal heel warm zijn, maar een ritje in de piranha en je koelt wel weer af. Het is alleen wel de tijd van schoolreisjes, dus er zullen veel kinderen rondlopen...

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik wel maar de kids wellicht niet.
    Ik vind het hier moeilijk in te schatten omdat het aan de kust echt niet heel warm is

7. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Ik woon er 10 minuutjes vandaan en kan je dus vertellen dat het heel warm en broeierig is!

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Zolang je maar niet veel hoeft te tillen en je tegen hitte kunt, komt het wel goed. Veel drinken en regelmatig even verkoeling zoeken :)

Ik denk dat er vrijwel niemand (op schoolreisjes na) zo gek is om morgen met dit warme weer vrijwillig door de efteling te slenteren, dus de wachtrijen zullen misschien wel meevallen? :D Dát is dan wel een bijkomend voordeel!

9. rums

rums Niet meer actief

Lastig he! Ik zit ook in dubio over morgen. Maar moet wel en het is buiten :S
    Maar misschien een zwembad opperen aan je kinderen? En dan een andere keer naar het pretpark.

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    OK dus toch. Gek he dat dat zo verschilt. Hier aan de kust is het altijd lastig in te schatten hoe de rest van nederland is (zo ga ik nu de tuindeur dichtdoen want brrrr....)

11. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik zou voor een dagje zwembad ofzo gaan :D

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Morgen is de verwachting broeierig warm in heel Nederland. Geen lekker weer voor de Efteling denk ik

13. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Oef,ik zou er niet aan moeten denken om morgen in de Efteling moeten lopen.
    Zelfs niet als ik niet zwanger zou zijn.
    Morgen word het onwijs warm en ik kan me niet voorstellen dat je daar dan lekker loopt.
    Zou eerder kiezen voor een dagje zee of ergens anders aan het water,denk dat dat nu ook leuker is voor je kindje.
    Ik zou mijn kindjes nu blijer maken met een dagje naar het water dan een dagje Efteling denk ik.
    En als je gaat,heeeeel veel drinken,op tijd verkoeling zoeken en echt luchtig gekleed gaan.
    Maar als je mijn mening wilt weten... Ik zou morgen niet gaan.

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik krijg t al benauwd als ik er aan denken haha.
    En in zo'n park vind ik het vaak nog warmer, aangezien het geen open vlakte is.

15. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Normaal zeg ik nooit nee tegen de Efteling en ik ben gek op dagjes uit, maar ik zou het niet fijn vinden om met deze temperatuur een uurtje in de rij te moeten wachten.

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nee absoluut niet gaan.

Het is ook helemaal niet goed om met te warm weer teveel te doen.

17. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Ik heb het met een groepje wel eens gedaan toen we een jaartje of 20 waren, met zulke temperaturen. Het was lekker rustig en overal was extra water en sproeiers etc. We zijn begonnen bij de pirana waar we ons helemaal nat hebben laten worden en elke keer als we opgedroogd waren weer naar die pirana voor een koude douche .
    Zo was het goed te doen, maar met kleine kinderen zou ik er echt niet aan beginnen, het is vandaag al erg warm en morgen wordt het nog heter en broeieriger dan ben je bij de kust een stuk beter af.

18. sydneys

sydneys Niet meer actief

ligt eraan, zou het druk worden? zijn er water attracties?
    mijn vriend belde me net dat hij gehoord heeft dat het morgen 40graden zou kunnen worden als piek (omgeving maastricht dan)

19. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Nou we hebben besloten maar niet te gaan.
    Ik hoop alleen dat het aan de kust dan ook wel iets beter word want hier is het echt frisjes nu dus dan zou verkoeling ergens aan het water ook niet lekker zijn en voor "gewoon" een dag tuin of speeltuin vind ik een vrije dag nemen best zonde

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Misschien kun je dan naar een mooi zwembad gaan meer naar het zuiden toe.

Leuk voor de kinderen en lekker verkoelend voor jullie

Deel Deze Pagina