Dit jaar organiseren mijn vriend en ik de familiedag. Vorig jaar zijn we naar de Apenheul geweest en het jaar ervoor naar hof van eckberge. Dit jaar willen we richting een pretpark/zwembad of combinatie. Liefst niet meer dan 2 uur rijden vanuit Enschede. De familiedag is eind september. Kinderen in de leeftijd van: 10 maanden en 1, 3, 5, 7, 11 en 13 jaar. En 10 volwassenen. Ik hoor graag leuke ideeën! Alvast bedankt
Efteling, Slagharen, Wildlands, Wunderland Kalkar? Ook leuk, maar geen pretpark of zwembad: het Openluchtmuseum in Arnhem.
Drouwenerzand? Qua budget ook nog leuk Zit onbeperkt eten en drinken bij de prijs in Voor volwassenen betaal je 13.50 ( hoogseizoen 14.50)
Openluchtmuseum Arnhem Phantasialand Julianapark Apeldoorn Bij 1 van de centerparcs parken zwemmen Preston Palace Pyramide van austerlitz (speeltuin, bos, restaurant), eventueel in combi met midgetgolfen en pannenkoeken eten in lage vuursche
De Efteling is leuk voor alle leeftijden. Bij ons bestaat familiedag meestal uit wandelen/fietsen, veel spelletjes en 's avonds gezamenlijk eten (bijvoorbeeld bbq) met nog een activiteit voor de volwassenen. Maar wij zijn dan ook met een grote familie.