Die waren wij lekker voor! We mogen een half uur eerder het park op omdat we op bosrijk zitten. Dan is er ook een zijpoortje van de symbolica open dus sta je om tien uur vooraan. Heerlijk. Vanmorgen was het nog best rustig, maar nu begint het wel druk te worden.
Wij waren om 12 uur binnen maar ik vind het nu nog vrij rustig. Bij de grote attracties staan al wel rijen van 30 a 45 minuten.
Het was echt druk! Denk dat de dagjes mensen wel gebaald hebben. Vond ik dan hoor... Wij waren er later dan gepland door de file vlak voor het park. De extra parkeerplaats was ook geopend. Wij hebben het sprookjesbos gedaan, de zweefmolens, Raveleijn, dat soort dingen. Smiddags nog wel Symbolica, 50 min gewacht. Vandaag is het een stuk rustiger naar mijn idee.
Vandaag is het wat rustiger. Net maar 15 minuten gewacht bij Droomvlucht en ook zoiets voor Carnaval Festival.
Ja opvallend rustig! 5 minuten wachten bij de baron En dat terwijl die extra parkeerplaats wel weer vol stond!
Hier gisteren de tip uit dit topic opgevolgd en naar Bobbejaanland geweest. Parkeerplaats stond helemaal vol met Nederlanders. Maar het was heel goed te doen, langste wachtrijen bij de attracties waar mijn dochter toch nog niet in mocht. Superleuk park en we hebben er terugkom tickets gekocht voor maar 9,- pp!
Gisteren was het inderdaad erg druk! Desondanks redelijk veel kunnen doen. Vandaag waren de wachttijden echt ideaal. Man en ik hebben elkaar afgewisseld om in de Baron, Python en vliegende Hollander te gaan heerlijk Hahah! Het hotel (Loonsche Land) vind ik ook zeker een aanrader. Gisteren heerlijk gegeten bij Pinokkio. Kortom wij hebben enorm genoten!
Wij vinden het hotel ook erg leuk! En de afstand naar de Efteling valt reuze mee! Vandaag was ideaal, we hebben alles kunnen doen. Vandaag bij Pinokkio gegeten. Wel jammer vorig jaar hadden ze daar tijdens het eten nog een show en entertainment, blijkbaar vanaf januari dit jaar niet meer.
Wij waren er dus gisteren en vandaag. Wat een zaligheid! Nooit langer dan 25 minuten aan moeten schuiven. Bij symbolica konden we vandaag zelfs 3 keer meteen na elkaar, konden gewoon rechtstreeks doorlopen. Zalig dat ze slecht weer voorspeld hadden, maar het eigenlijk heel goed mee viel. Enkel vandaag tussen 10 en 11 regen gehad, toen zijn we Pandadroom ingedoken en de kids daar in het speeltuintje achteraf laten spelen. Geen echte last gehad van de regen dus! Een topweekend!
Wij hebben ook een geweldig weekend gehad, ondanks het mindere weer van vandaag. Het is zo goed gegaan, ook met de baby van bijna elf weken. Peuter keek zo beteuterd toen we zeiden dat we nu toch echt naar huis moesten dat ik tranen in mijn ogen kreeg. Het was echt heerlijk. Loonsche Land hotel is inderdaad goed. Mijn man heeft het wel steeds gehad over waarom ze geen tunneltje onder de weg door graven van het hotel naar het park. En dat terwijl het prima te lopen was. Wij hebben trouwens ook gegeten bij Pinokkio. Hadden we toch die rode ballon mee moeten nemen.
Gisteren hebben wij de ochtend in het zwembad doorgebracht. En s middags was het droog. Prima! Jammer alleen dat we graag bij ravelijn wilde eten maar dat was vol... terwijl ze hadden gezegd dat je gewoon kon bellen om te reserveren. Was nooit een probleem. Ach, was ook wel een beetje naïef om te denken dat om 12:00 bellen vroeg genoeg zou zijn. Maar ook het restaurant op bosrijk was vol dus heeft ze voor ons in het panoramarestaurant gereserveerd. Nou dat was echt 10x niks. Jammer maar eigen schuld. Nog 1 dag park. Ook vandaag lijkt het droog te worden. Ik gok dat er niks te doen is door de slechte voorspellingen.