All inclusive

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by maria80, Apr 29, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,974
    136
    63
    Wij gaan deze meivakantie naar Spanje, all inclusive.
    Qua maaltijden zien we wel wat we krijgen. Maar heb je dan ook bijv chips, koekje, snoepje beschikbaar? En een fles water op je hotelkamer?

Of gaan we daar toch nog op zoek naar een supermarkt voor dit soort lekkernijen?

Je ziet het, nooit all in gehad.

2. Kukido

Kukido Fanatiek lid

Jun 16, 2016
    2,365
    2,962
    113
    Voor water en snacks zoals chips etc. gingen we naar een supermarktje toen we op Mallorca waren. Koekjes/gebak etc waren er 's middags wel in de high tea van het hotel.

3. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

Feb 17, 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    gek genoeg weet ik het alleen nog van mijn laatste all in en niet meer van die ervoor haha. maar bij die laatste hadden we een eigen koelkast op de kamer met flesjes water en ook frisdrank. Verder ook een zakje chipjes. Verder had ik zelf pringles mee genomen en er waren ook hotel winkeltjes waar je evt koekjes en extra's kon kopen. Koekjes waren er idd bij de high tea en kon je bij beiden wel gewoon pakken. Maar zou zelf gewoon wat rollen snoepjes mee nemen.

4. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

Jun 27, 2016
    2,284
    611
    113
    S middags is vaak een koffie moment en daar zitten koekjes bij
    Of ijs ook all incl is, verschilt per hotel
    Snoepjes chips ben ik nog niet tegen gekomen, water in flesjes ook niet. Je kan wel lege dopler oid meenemen vul je die voor je naar de kamer gaat?

5. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,024
    1,850
    113
    Provincie Groningen
    Wij gaan bijna altijd all in.
    Sommige hotels hebben drinken op de kamer, waaronder ook flesjes water.
    Heb ook een keer gehad dat je bij de bar geeoon flesjes water kon pakken.
    Chips nooit gezien, maar koekjes wel.

6. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,491
    13,945
    113
    Female
    Ligt aan het hotel waar je zit. Vaak kan je dit wel in de reisbeschrijving terug vinden. Ik heb in hotels gezeten waar je alles wat je opnoemt op je kamer kreeg of kon pakken, maar dat zegt niets over jouw hotel.
    Fijne vakantie alvast!

Share This Page