Telfort grrrrrrrr

Discussion in 'De lounge' started by Bambi93, Jun 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

Apr 4, 2013
    1,173
    0
    36
    Oh ik moet even mijn ei kwijt.

Wij wonen in het zuiden v/h land, kort aan de belgische en duitse grens. Mobiel abo van telfort afgesloten in september, en sindsdien is de misserie bezig. NOOIT bereik van telfort/KPN (zelfde shit), Als je dan belt wordt je super onbeschoft behhandeld, heeft zelfs al een dame gezegd "dan zult u moeten verhuizen" :(:(:(:( Dus dan nemen we maar een buitenlands netwerk..
    1 van de 2 gsms waar we maandelijks voor betalen hapert al sinds het begin, is al 5x opgestuurd naar hun werkplaats.. En al 5x met MEER mankementen terug gekomen. :(:(:(:(
    Opzeggen omwille van die 2 redenen is niet mogelijk of we moeten 1500 euro betalen :(:(:(:(:(:( voor 0 % service?!

Nu de afgelopen maanden met de zwangerschap wat meer gebeld, wat geleid heeft in maart tot een rekening van 600!!!!!!! euro, afgesproken dat we die mee zouden afbetalen in delen, want ja ik heb niet even 600 euro liggen voor hun, omdat ik altijd buitenlands netwerk heb. (andere maanden niet meer met de gsm gebeld) Was geen probleem. Tot ik vanmorgen opstond en blijken onze nummer geblokkeerd. Tot ik die 600 euro in 1keer betaal want degene waar ik dat mee had afgesproken had dat niet in het systeem gezet!!!!!!:(:(:(:(:( 4x super onbeschoft behandeld door dames en heren daar. 4x opnieuw kunnen bellen, aan 10 cent/p.m. En toen ik nota bene een klacht wou indienen lachte die mevrouw mij uit, en noemde ze mij dom e.d :(:(:(:(:(

Nou sorry hoor ik ben best pissed, hier zit ik dan 38 weken zwanger en als er wat gebeurt heb ik brute pech volgens hun, want ik kan niemand bereiken dan.. Ja met de huistelefoon wel, maar niet als ik ergens ben.. En zij een keer hun fout toegeven???? nee hoor. Ik moet nu maar gewoon die 600 euro ophoesten of anders blijf ik afgesloten maar moet ik wel iedere maand abo kosten blijven betalen!!!! :x:x:x:x

Nog iemand 'goede' ervaringen met telfort of ligt het echt gewoon aan mij?

2. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Woooow dat kan ECHT niet! Ik zou een instantie inschakelen en proberen zo snel mogelijk van ze af te komen..

3. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

May 18, 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    laat dat nummer lekker geblokkeerd ne neem een nieuw abbonement Wij hebben ook heeel veel gezeur gehad met telfort jaar later nog last van gehad! zorg dat je er vanaf komt echt war.

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
  5. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

Apr 4, 2013
    1,173
    0
    36
    Nou ja, ik heb geen 1500 euro liggen om ze af te kopen ofja mijn vakantiegeld maarja daar wou ik wel andere dingen van doen :( Komen nu allemaal incasso kosten en weet ik veel wat bij. :( Heb nu maar een prepaid kaartje van een belgische provider gehaald want heb even geen zin meer in gezeur van geen bereik. Nu bel/sms ik gratis naar mijn vriend dus ben sowieso al beter uit als bij Telfort. Loopt ook nog tot september 2014, dus echt geen idee hoe ik daar vanaf geraak zonder die belachelijke kosten. Pff.

Hoe ben je er vanaf geraakt dan? Doen ze enkel dreigen of ook daadwerkelijk wat? Zie door de boompjes het bos nietmeer, had gewoon normale afspraken met ze gemaakt. pfff

6. miss40

miss40 Bekend lid

May 18, 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    Wat erg!. Op vakantie in gulpen 2 jaar geleden had Ik ook steeds dat het netwerk veranderde in belgisch of duits. Had toen ook telfort. Thuis in noord holland had Ik nooit problemen. Ben dat onbeschofte niet gewend van telfort, maar zou idd flink de publiciteit zoeken, want dit mag echt niet en moeten Ze rechtbreien!. Anders tros radar of consumentenbond inschakelen.. sterkte.!

7. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

Jan 24, 2011
    1,050
    9
    38
    Misschien heb je er nu niks meer aan, maar ik geloof dat je een telefoon in kan stellen dat tie niet meer automatisch het beschikbare netwerk kiest, maar blijft staan op het netwerk wat je vastgezet hebt.

8. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

Apr 4, 2013
    1,173
    0
    36
    ja maar dan heb ik gewoon niks, nul, nada netwerk. Ben echt verplicht een buitenlands netwerk te nemen als ik wil bellen/smsen. Als ze hier toch niet kunnen leveren waarom mij dan wel een abo laten afsluiten?? Kan dat toch niet ruiken. :(

@miss40, nou ik was gewoon wat geiriteerd en vroeg beleefd uitleg. Krijg je daar meteen na je hoofd ik ben geen hond, u moet normaal doen. Ik deed gewoon normaal.. En dan hangen ze op. Na 4x was ik inderdaad niet meer te genieten nee :) Heb dan ook wijselijk niet meer gebeld. Voel me gewoon dik in de zak gezet door hun, bah.

9. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Heb ook een boel gezeik gehad met een kapotte tel niet geholpen enzo zelfs in de winkel niet willen helpen ik heb het op co tract breuk gegooit en ben er nu gelukkig van af telfort is kwelfort

Share This Page