Hallo meiden Ik ben mijn kleding aan het uitzoeken van mijn zoontje en er is veel wat ik weg ga doen. Ik zou het graag aan iemand willen geven die het financieel niet breed heeft en wie ik er echt mee kan helpen. Ook ik ken financieel mindere tijden en dat je je kind het beste wil geven. Het zijn gebruikte kleertjes. Het ene ziet er uit als nieuw en het ander heeft een vlekje of dingetje. Maar de waswonders onder ons krijgen het er vast wel uit. Allemaal redelijk neutraal gezien ik niet van felle kleuren of prints houd. Veel wit/ lichtblauw/ donker blauw/ grijs. Van de zara, h&m, prenatal maar ook van duurdere merken. Maat 80 bijna nieuwe spijkerbroekjes, rompers, blousjes etc Maat 86 Spijkerbroek, zomerjasje zit er bij en nog meer. Ook wat slofjes/ schoentjes heb ik nog. Ik hoor graag als je interesse hebt. Ophalen kan altijd. (dordrecht) Voor verzenden komen de kosten wel voor de ontvanger. Natuurlijk kan ik altijd eerst een foto sturen om te kijken of het de moeite waard is voor je.
Ik heb al wat reacties gekregen dus ik heb de kleinere maatjes al weggehaald uit mijn verhaal hierboven. Ik hoop dat alleen degene reageren die het echt nodig hebben! Ik heb ooit een vorige partij, nog mooie baby kleetjes, weggedaan (zelfs gebracht) waarbij op straat het tasje uit mijn hand werd gepakt en terwijl ze wegliep iets van bedankt (hoop ik) mompelde. Ik vermoed dat het daarna de verkoop is ingegaan. Ik voelde mij bedrogen. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik heb het nog even allemaal bekeken en ik zal globaal even beschrijven wat ik allemaal heb: 18 shirts waarvan : Korte mouw 2 polo's korte mouw 6 witte effen shirts korte mouw 1 wit shirt km met lichtgrijze tekst 1 donker blauw shirt korte mouw Lange mouw 5 grijze longsleeves waarvan 3 met witte tekst 1 witte longsleeve met blauwe tekst 1 donkerbruine longsleeve 1 wit overhemd met spencer 10 truitjes/ vestjes waarvan: 5 dunne truitjes grijs of grijs/ wit 1 trui grijs met ritsje 2 witte vesten 2 blauwe vestje 13 broekjes waarvan: 1 kort wit in een maat 68 maar die kon mijn zoontje pas aan met maat 80 3 blauwe joggingbroekjes 3 grijze joggingbroekjes 1 beige joggingbroekje 3 spijkerbroekjes 1 gestreept wit/ beige broekje 1 rib broekje groen (dunne stof) Zomerjasje grijs 22 paar sokjes Nieuwe sport schoentjes prenatal maat 21 bruine gympen maat 20 Oké, dat was het. Alles is redelijk eenvoudig en mooi. Nogmaals alleen reageren als je het echt nodig hebt!