Ik ben op zoek naar meisjeskleding voor onze tweelingmeiden, ze worden als het goed is binnen 3,5 week geboren. Ik zoek vanaf maat 46 tot maakt niet uit. Als je een pakket hebt vanaf maat 50 is ook prima. We zoeken een zo groot mogelijk pakket. Heb je nog heel veel kleertjes voor een tweeling (meisjes), zou helemaal fantastisch zijn, maar dat hoeft niet perse. Liefst niet te duur, wij betalen uiteraard de verzendkosten.
Ik heb nog een paar pakketjes, in maat 74 en 80 beide een pakketje non merk en een pakketje merk.. maar weet niet of dat al te groot is voor link ff pbtje doen, of kijken in te koop aangeboden bij mijn advertentie
Ik zoek voor nu in principe eerste vanaf maat 46, 50 tot groter, dan heb ik voor de start genoegkleding, maar zal even in je advertentie kijken, misschien zit er wel iets leuks bij!
Hoi. Wij hebben bergen met kleding liggen(lees meer dan 250 stuks).Dit hebben we maar op een hyves gegooid ivm de hoeveelheid.Is vanaf mt 50-56 tot maat 104.Wie weet staat er wat tussen voor je. Linkje: CTD Profiel - hyves.nl
Ik heb heel veel reacties gekregen, ik zal proberen deze week iedereen even een pbtje terug te sturen.
ja inderdaad, heb die advertentie er weer af gehaald, zoveel reacties! Wel super natuurlijk,maar nu duurt het even voordat ik alles heb uitgezocht.
Ja zag het. Ik was op zoek naar mensen die kleding wilden hebben. En toen dacht ik: wat een bekend verhaal
Ik heb inmiddels een heel groot leuk pakket gevonden, dus hier komt een slotje op. Bedankt voor alle reacties!