AH efteling actie

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Within, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

#1 Within, 13 mrt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mrt 2012
    Albert Heijn is weer begonnen met de eftelingactie!

Bij elke 5 euro krijg je een punt en bij 4 punten krijg je 10 euro korting op je kaartje bij de AH.
    Sparen kan tot 1 april, kopen tot begin juni en je kan dan naar binnen tot 3 november uit mijn hoofd gezegd.
    Met een spaarkaart kost een eftelingkaartje 23 euro.

Wij doen onze boodschappen standaard bij de AH, en hoeven nog maar 2 volle kaarten tot wij genoeg hebben.

Alles wat over is wil ik dus iemand blij mee maken, dus wie wil?
    (ook voor andere dames die punten over hebben)

2. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Mocht iemand punten over hebben.Heb ik wel interesse ?

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb alleen vandaag als met 10 euro boodschappen 1 kaart vol

na rekenen heb ik volgens de week nog 2 kaarten vol en de zegels en dan ben ik alweer klaar met de kaartjes weer een goedkoop uitje efteling

4. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ik hou me ook erg aanbevolen voor de zegeltjes die over zijn bij jullie meiden:D lief dat jullie er iemand ook gelukkig mee willen maken:) ik heb nu zelf nog ff tellen...9 zegeltjes nodig had er toevallig vandaag 3 zelf omdat ik een keer bij de appie was voor babymelk:) en toen heb ik nog wat gekocht maar verder doe ik eigenlijk nooit boodschappen bij de appie.

5. Jazzlyn

Jazzlyn Niet meer actief

ik meld me ook graag aan.. wij willen eind van de zomer graag naar de efteling. Hebben 2 volle spaarkaarten nodig voor de korting! Zoontje is dan 2,dus nog gratis.:)

Doe zelf nu geen boodschappen bij ah wegens bedrust, dus alles is welkom!!

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik zou heel graag 2 kaarten willen voor wie er bij de ah boodschappen doet! Hier staat 2 april al in de planning om te gaan en scheelt toch 20 euro dan!

7. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik hou me ook aanbevolen voor de puntjes hoor! ik kan evt ruilen tegen LIHL bonnen...

8. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik hou me ook aanbevolen! Was al aan het rondvragen bij de familie maar die gaan allemaal na de c1000 :(

9. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ik hou me ook aanbevolen!

Ik moet 14 kaarten hebben!

We gaan 1x zelf met een bevriend stel met kids en daar sparen we dan ook meteen voor hun voor.

En we gaan een keer met schoonouders (zijn 40 jaar getrouwd en nemen ons allemaal mee naar de efteling).

10. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.389
    870
    113
    home sweet home
    ik hou met ook aanbevolen, gaan met schoonouders naar de efteling voor hun 35e huwelijk. Korting is dan natuurlijk wel meegenomen. Heb lihl bonnen te ruil (geen pamperbonnen helaas)

Deel Deze Pagina