Efteling rolstoel lenen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door littlemunchkin, 29 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Wat erg zeg! We nemen idd wel een slot mee, dan kunnen we ook de bolderkar ermee vastzetten namelijk. Dank je voor de tip!

Maev vindt dit leuk.
  2. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Vond het echt zo asociaal, zijn overigens wel aangesproken door een werknemer bij de Efteling hebben ook een officiële waarschuwing gehad. Maar goed als ik kijk naar wat voor opmerkingen ik krijg als ik met mijn invalidekaart op een invalideplaats ga staan met mijn rolstoel notabene zichtbaar achterin. dat gebeurt nog veel vaker bijna dagelijks en niet alleen wanneer ik 5 stappen van de bakker af ben op dat moment maar ook als ik vervolgens mijn rolstoel achteruit wil halen, zelfs dan geven ze nog commentaar en dat gaat echt niet altijd op een normale toon, mijn reactie tegenwoordig overigens ook niet meer.

3. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.003
    3.665
    113
    Geloof dat een rolstoel huren bij de thuiszorg winkel hier 3 euro per dag is echt geen geld en hij zit nog lekker ook.

4. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Goede tip van slotje, ik heb inderdaad wel gehoord dat ook zelfs dure kinderwagens verdwijne bij pretparken. Gebruik zelf zo'n cijfer slotje.

Wat betreft die gehandicaptenkaart best handig als roller en begeleider om de ruimte te hebben. Dan smalle rijen met trappetjes. Mijn ervaring met dagje uit met cliënten van werk. Is dat wachtrij zelfs langer is dus vraag me af waar misbruik hem in zit

Verdere tips, kussentje en bij koud weer kan dekentje oid ook erg fijn zijn. Als je stil zit wordt je wel sneller koud. Igg heel veel plezier.

5. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Ik heb ook altijd een fietsslot bij voor de buggy. Er zijn helaas nog altijd mensen die denken dat als iets niet op slot staat ze het mee kunnen nemen

6. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Nog een andere tip voor als je graag even ligt tussendoor om je bekken te ontlasten: er zijn rustruimtes in de Efteling. Mijn vader is terminaal ziek en heeft twee uur geslapen in een EHBO ruimte in het land van Laaf. Sleutel is daar in de buurt verkrijgbaar. En aan de andere kant van de Efteling is er nog zo’n ruimte.

Heel veel plezier!

littlemunchkin vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina