mijndochter gaat als sinds ze 1 jaar is en mijn zoontje is ook al 2x geweest. vooral mijn dochter vind het geweldig, praat er veel over en kent alle liedjes uit de hoofd. de fatamorgana (ofzoiets) die vond ze wel wat eng maar heeft het er eigenlijk nooi tmeer overgehad. ze praat enkel over de sprookjesboom en de carnaval denk dus dat het leuke zo overheerst dat ze er alelen leuke herrineringen aan overhouden
dat had ik ook.......... helemaal naar uit gekeken.... vooral het sprookjesbos... staan we daar eindelijk..... roept hij bij alles : "niet leuk" dus niet eens alles gezien..... alleen de snelle dingen...... vond ie leuk..... impact viel hier dus mee....
Wij zijn al 2 keer met de meiden voor een week naar efteling bosrijk geweest en dus iedere dag het park in. 1e keer waren ze 1,5 en 2,5 en laatste keer was 3 weken geleden, waren ze dus bijna 2 en bijna 3 Ze vinden allebei alles geweldig leuk en niets eng. Zijn in de droomvlucht geweest, fata morgana is echt favoriet, carnival festival, tuf tufs, die bootjes, sprookjesbos, draaimolens, maar ook raveleijn vonden ze prachtig er is zoveel te doen en te zien voor die kleintjes, 2 jaar is echt een leuke leeftijd ervoor hoor als het kon ging ik er wonen
mijn nichtje van 1,5 vond het ook geweldig! heeft haar ogen uitgekeken daar en heeft een topdag gehad als je merkt dat hij iets eng of niet leuk vind ga je toch gewoon iets anders doen, er is ook voor die kleintjes heel veel te doen en te zien!
Mijn zoontje van 3 en dochtertje van 2 vinden het beide helemaal geweldig! We zijn laatst 2 dagen naar de Efteling geweest met overnachting in het hotel. Nou hun dagen konden niet meer stuk. Ze zijn zelfs naar de nieuwe show van Ravelein geweest wat mijn meisje een stukje een beetje eng vond maar mijn zoontje het geweldig vond! Verder alle atracties gedaan waar de kleintjes in mogen/kunnen. Dus idd geen spookslot of iets dergelijks maar droomvlucht en carnaval vinden ze geweldig! Ik zou zeggen gewoon doen! En zelf er niet te veel nadruk op leggen dat iets eng kan zijn...gewoon neutraal naar toe gaan. Veel plezier!
echt waar joh, ik las het bij lovelydk ook al en van de piranja, maar ik durf dat op de een of andere manier niet goed. Ik wil ook graag dat papa haar dan vasthoudt en die durft zelf niet in de bobslee.
Haha ja, ik had daar destijds ook een topic over geplaatst hier, en de meningen waren erg verdeeld, hangt natuurlijk ook van het kindje af.. Ik heb bij de bob nog gevraagd of het écht wel kon, en die man zei dat Damien wel 'erg klein' was, maar dat het wel mocht omdat hij zelf kon lopen.. Nou ik had het niet meer Maar goed, ze hebben ons er zo ingezet dat hij er écht niet uit kon vallen. Mijn arm moest achter 'm langs, onder z'n arm door, zodat de beugel goed strak zat, met m'n andere arm kon ik 'm ook vasthouden, en het was hartstikke leuk!
Nee joh, is echt niet te eng hoor. Maar je moet inderdaad geen spookslot gaan bezoeken ofzo. Gewoon het sprookjesbos en dat soort dingen, dat is leuk voor die kleintjes. Of ie ervan gaat dromen, tja dat ligt helemaal aan het kind, de 1 is gevoeliger voor dingen dan de ander. Ik zou het gewoon lekker proberen en ik denk dat je zult zien dat je kindje het heel leuk vind
De bob mag idd vanaf ze kunnen lopen en ze zitten supergoed vast het was leuk en na afloop kreeg hij 3 buttons vd efteling van de medewerkster omdat hij zo stoer was geweest Vanaf 5 jaar is overdreven hoor blup, ben je ooit geweest met je kleintje(s) dan? Het sprookjesbos is al vanaf heel klein superleuk!
Ik ga toevallig half mei voor het eerst met mijn zoontje (3), mijn dochter gaat niet mee, want ik vind het sneu als ze de hele dag in de buggy zit. Mijn zoontje vind ik nu de leeftijd hebben dat ie dingen bewuster gaat meemaken, ik merk het nu ook aan hem (hij verteld na een dag wat ie allemaal gedaan heeft). Dus ben benieuwd. En ja hij gaat er vast over dromen, doet ie namelijk altijd na een drukke dag, maar anders kan ik 'm nooit meenemen. Ikzelf had het zeker tot mijn 6e jaar, dat schreeuwend wakker worden. Dus herken het heel erg van mijn zoontje. Maar als jij je er niet prettig bij voelt, lekker niet doen. Het maakt hem niet uit hoor, hij gaat vast net zo lief naar de speeltuin of kinderboerderij.
wat leuk! De piranja zou ik nog wel aandurven hoor, maar ik denk dat ze de bobslee nog wel eng vindt. Wel jammer, want mama vindt hem zelf zo leuk en papa gaat er dus ook niet in.
Nikita gaat van baby af aan al mee naar de eteling. opa en oma wonen er maar 15 min vanaf en hebben een abbo. Nikita gaat zelfs mee in de villa volta en zeurt soms de oren van onze hoofd omdat ze weer naar de efteling wilt kortom. doe wat je gevoel je ingeeft. vertrouw je t niet zo omdat je bang bent dat hij er eng van gaat dromen.... niet doen maar er is genoeg leuks voor kleine kinderen
Emma wordt al helemaal hysterisch als ze de pratende sprookjesboom op tv ziet. Helemaal over de zeik. Dus de efteling nog maar even niet ( vindt het ook reteduur)