Hoi we willen morgen gaan. Is ook regen voorspeld enig idee of er dan veel dicht is? Alvast bedankt gr vruchtje
Gevonden!. Dit staat op hun site : Tijdens de Winter Efteling zijn bijna alle attracties open. Joris en de Draak, Python, Halve Maen, Bobbaan en DOude Tuffer zijn geopend wanneer de weersomstandigheden het toelaten. De Vliegende Hollander en de Piraña zijn gesloten gedurende de Winter Efteling.
De bobslee gaat soms wel eens dicht met regen. Maar dan moet het echt flink regenen. En volgens mij is zoiezo niet alles open met de winter efteling.
Met regen zijn ze normaal gesproken gewoon open. Het is nu alleen winterefteling, dus volgens is het gedeelte met de 3 grote achtbanen nu afgesloten?? Maar misschien kun je inderdaad beter even op de site kijken, dan weet je het zeker.
alles is nu open behalve de Vliegende Hollander en de Piranha. Gisteravond nog met regen in de Joris en de Draak gezeten. Echt met vorst gaan de Bob, Python en Joris dicht. De bob misschien ook al met harde regen.
Op site staat inderdaad weersomstandigheden maar ik vroeg me af of dat regen inhield. We moeten het maar ondervinden