Nou dan denk ik dat we a.s. donderdag gaan of het moet 's morgens al stortregenen dan gaan we niet..... (denk ik dan, haha).
Wij zijn begin april geweest met de familie. We hadden dit ruim vantevoren gepland (moet ook wel met 4 gezinnen) en toen we een week vantevoren op de site keken, stond er dat uitgerekend op die dag bedrijvendag was en dat er geadviseerd werd om niet te komen vanwege de drukte. We hebben flink getwijfeld, maar omdat iedereen kon en de weersvoorspelling prima was, zijn we toch gegaan. Ondanks de gezellige drukte, viel het ons alles mee. Het langst hebben we moeten wachten voor Joris en de Draak (1 uur), maar bij bijv. Vogelrok moesten we maar 7 min. wachten. Dus achteraf zijn we ontzettend blij dat we toch gegaan zijn. Maar goed, het is soms vantevoren ook moeilijk in te schatten.
Ja wel joh! Gewoon gaan. De scholen zijn nog bezig en doordeweeks is het dan dus ook echt weer een stuk rustiger. Als het ook geen stralend mooi weer is, is het ook al wat minder! Wij zijn ook vaak zat in de zomervakantie gegaan vroeger. (hadden altijd een abo) Tja dan moet je soms wat langer wachten maar als je goed kijkt naar het weer maakt dat al heel wat uit in drukte!
hoi wij gaan maandag naar de efteling, ben benieuwd of het dan druk is of niet? iemand nog geweest afgelopen week?
wij zijn in de meivakantie een weekendje daar geweest. de drukste dag was de vrijdag. zaterdag-zondag en maandag waren echt heerlijk rustig! hadden we niet verwacht. vorig jaar zijn we een gewone woensdag in september gegaan, toen was het echt poepie druk! dat was echt balen en niet leuk meer! je kan er dus niet altijd vantevoren iets van zeggen, ik zou dus gewoon dinsdag gaan!
Het zal wel meevallen maandag. Enige waar je nu veel last van hebt (en die zijn irritant!) zijn schoolreisjes. Dat zijn er altijd mega veel deze tijd van het jaar.
o ja, en vorig jaar zijn we met onze school op schoolreisje geweest op een dinsdag in juni, toen was het ook superdruk! en echt niet met alleen schoolreisjes!
Ik ben afgelopen dinsdag geweest en ondanks dat op de site stond dat er gezellige bedrijvigheid zou zijn, was het echt heel erg druk.
Wij zijn dus gisteren geweest en het was super!! Het weer was perfect, zonnig. We hebben zonder jas gelopen. En het was niet druk. We zijn meteen toen we daar kwamen in de Droomvlucht geweest en toen was er niets te doen. 's Middags stond er wel een rij. Maar de kindjes zijn toch nog klein en bij de attracties die hun leuk vinden was echt niets te doen! Ideaal dus!!
Daar gaat het niet om, maar om de voorspelling op de efteling site. Daarnaast is het deze tijd van het jaar ook buiten vakanties vaak druk.