Bij de AH is het weer zegels sparen voor korting op de Efteling. Aangezien wij ze niet gebruiken omdat we een abonnement hebben, zou ik er graag iemand anders blij mee willen maken. En zo is er ook gelijk een topic voor, voor diegene die het sparen en er extra nodig hebben.
En hoe geef je die dan door? Ik heb 7 volle spaarkaarten en krijg er nog wel een paar vol. 2 wil ik er zelf houden. Maar ik spaar ze digitaal
Wij doen eigenlijk nooit boodschappen bij de AH, maar dit weekend ga ik daar boodschappen doen voor de zegels Hadden al 2 toegangskaarten van de kruidvat, maar hebben er nog 1 nodig aangezien ons zoontje nu 4 is. Dus super fijn deze actie nu
Misschien nog interessant voor als je naar de efteling wil. Je kan met 3000 airmiles een kaartje kopen voor 15 euro.
Hier klikken zorgt ervoor dat er een QR-code aangemaakt wordt. Die moet hier worden gepost, als jij (of iemand anders natuurlijk) ‘m scant wordt jij in de app naar de “zegels schenken” pagina gestuurd. Daar kan je aangeven hoeveel zegels je geven wil. Et voila
Oh prima alleen: worden mijn gegevens dan niet gedeeld? Want daar heb ik niet zo'n zin in.. Kan ik dat ergens zien / checken?
Nee, dat is niet zo. De ander heeft er gewoon opeens meer zegels bij staan. Er komt geen melding van “Pietje heeft jou x zegels gegeven” oid.