Wegens omstandigheden loopt er nu een kitten bij ons in huis. Nu komt hij van de boerderij maar ik heb geen idee wat voor ras het is. Vrijdag hebben we een afspraak bij de dierenarts staan om hem/haar helemaal te laten checken. We weten ook nog niet of we hem zelf willen houden. Ik had zelf al even gegooled en hij lijkt het meest op een Britse langhaar. Misschien zit hier iemand die het weet? Waarschijnlijk is het geen zuiver ras aangezien ze van de boerderij komt.
Ah wat een mooi poesje! Gwen idee verder welk ras het is, daar kan ik je dus helaas niet bij helpen. Dat weet de dierenarts ongetwijfeld.
Ja lief hè! Ik en de kinderen moeten man nog zien te overtuigen We hebben namelijk ook nog een hond maar dat gaat verbazingwekkend goed. Terwijl die buiten echt razend wordt als we een kat zien.
Ik denk niet dat dit een Britse Langhaar is. Die hebben wat bollere wangen, althans die van ons. Ik denk dat het lastig wordt om het ras te achterhalen omdat het denk ik een mix is. Wel een super mooi beestje!
Dat denk ik ook hoor. Echt een kat van de boerderij. Was alleen nieuwgierig of iemand het toevallig weet.
Dit denk ik ook. De snuit is te spits voor een Brit. Ik denk dat het een langharige vuilnisbakkenras is heel cute !
Ooooohhh wat fluffy!!!! Die blik in zijn oogjes! Ik heb dringend een smiley nodig met hartjes ogen! Zal voor je duimen dat hij gezond is en dat je de rest kan overtuigen
Wat een schatje ❤️ Misschien is ze een mixje. Maar je kan er niks zinnigs over zeggen als je geen stamboom hebt. T is een droppie, dat wel.