Edit: ik heb het inmiddels gevonden, bedankt dames! Hebben jullie de voorwaarden gelezen, de kaarten zijn dit jaar maar geldig t/m 4 juli! Als je dan ook nog meeneemt dat in het park de binnen attracties nu nog gesloten zijn en het mogelijke aantal bezoekers nog totaal niet zeker is voor de komende maand, durf ik op dit moment die kaarten niet te kopen, ook al zit er korting op. Persoonlijk wacht ik liever tot het najaar, als hopelijk alles weer wat voorspelbaarder zal zijn.
Nee hoor, zijn veel langer geldig. Heb de geldigheid er even als afbeelding bijgevoegd. Het inleveren is wel enkel tot 4 juli en het sparen slechts tot 30 mei. Ze zijn dus tot 14 november 2021 geldig en bij stap 3 mogen ook de binnenattracties weer open.
Wil je me helpen met sparen? https://www.ah.nl/digitaalsparen/overmaken/43/1780fd55-3843-4fd5-aa0d-f66ff4bba24c Heb 3 kaarten nodig
Dan was misschien jij het wel die dit hier heeft neergezet. dankzij deze opmerking zijn wij airmiles gaan sparen. Als we 1x per 2 jaar met veel korting naar de Efteling kunnen, ben ik helemaal happy!!!!
Het lukt me dit jaar niet om zelf alles te sparen. Sinds we zijn verhuisd kom ik niet meer zo vaak bij de AH. Ik zet mijn QR hier ook neer voor het geval iemand over heeft. zal hem verwijderen als ik genoeg heb! Bedankt alvast!
Dames is heb nog 2 volle kaarten, maar die qr kan ik niet scannen aangezien ik op mijn telefoon zit. Zouden jullie de link willen delen? Graag ook erbij vermelden hoeveel je nodig hebt. Wie het eerst komt...
Wil je me helpen met sparen? https://www.ah.nl/digitaalsparen/overmaken/43/bb99c72b-d5c2-4e9d-aa19-e63ae1453976 Geen idee of ik het goed heb gedaan.
Ja dat is makkelijker! Alleen nu voel ik me een beetje lullig, maar dacht voor de zekerheid nog even aan mn broertje vragen of hij de kortingskaarten niet wilt hebben. En je raad het al, hij wilt ze heel graag Dus ik ga ze aan hem geven. Hopelijk heeft iemand anders ze nog voor je! En anders, vrijdag doe ik weer boodschappen en verwacht wel weer een kaart of 4 vol te sparen helaas Edit: ik zie dat je al van @Sado hebt gekregen, super!