Hoi Allemaal, Zijn er hier nog meer mensen helemaal gek op de Efteling ? Het is zo'n geweldig park, en ook al ben ik 100 keer in alle attracties geweest, ze blijven leuk Normaal ga ik min. 2 x per jaar, maar ik moet bekennen dat ik dit jaar nog helemaal niet ben geweest, word hoog tijd... Ik ben zelfs op mijn trouwdag naar het altaar begeleid met een efteling muziekje ! Liefs C.G.
Ja hier nog een hoor die helemaal gek is van de efteling! Maar naar het altaar met een efteling muziekje? Toch niet dat van de carnaval? ik ben zelf helemaal gek van droomvlucht. Echt prachtig. Ik ga niet zo vaak als jij hoor. Het is erg ver bij ons vandaan en dan word het snel erg duur.
hier ook efteling freaks.... hebben sowieso alle nrs en zijn vorige week voor het eerst met onze meiden gegaan. De jongste heeft meerendeel geslapen en denk ik alleen de muziek meegekregen maar de oudste heeft haar oogjes uitgekeken!
ik vindt de efteling ook onwijs leuk, ik wil nu nog een keer gaan voor de winter efteling, wil dat zo graag eens zien iemand dat al meegmaakt?
Ja, ik ben een paar keer in de winter geweest. Is erg leuk, wel koud, maar erg gezellig. Ze hebben een kerstplein met allemaal lekkere dingen. Er is een hele grote schaatsbaan. Alleen het Rijk waar de pyton enzo zit is dicht. Vind het alleen zo jammer dat ze er steeds zolang over doen voor een nieuwe atractie te bouwen, die Vliegende Hollander is weer echt alleen voor volwassenen, en eigelijk is alleen de drop leuk. Binnen in is echt niks te zien. Vond ik best een beetje een afknapper. Gr, Tinkerbel
Ja is zo gezellig, maar wel koud hoor...ze hebben dan overal van die "kampvuren" en er staan her en der stands met unox rookworsten en soep, dus je ziet op het laatst iedereen met een muts of iets dergelijks met unox erop rondlopen haha. Vliegende hollander heb ik 2 x gemist, eerste keer technische storing ( en we waren al bijna aan de beurt... zucht) 2e keer was tie buiten bedrijf, weet niet meer wat er was, maar dat heb ik weer
efteling is idd erg leuk, ben drn iet zo vaak geweest hoor zon 8 keer ofzo. maar blijft leuk ben dr jaren geleden voor het laatst geweest met mijn man naar de winterefteling. wil er ook nog eens met de kleine heen wilden we deze zomer al doen maar is er niet van gekomen dus miss de winter want dat rijk idd met phyton ed zit toch niks voor haar bij dus dat maakt niet uit en ik vind dat zo gezellig al die kampvuurjtes ed. dus maar ff bij knor sparen denk ik want daar hebben ze geloof ik nu actie.
Ja, die actie zag ik toevallig ook net op de tv, van Knorr. Die vliegende Hollander heeft altijd storing! Wanneer je er ook komt er is zeker 2 keer per dag storing. Hij kan de drukte gewoon niet aan. Zonde hoor, geef je zoveel geld uit aan een atractie en dan doet hij het zo slecht. We hadden inplaats een Disney en een Efteling club misschien beter een pretparken club kunnen beginnen! (ha ha) Tinkerbel
nou idd, tinkerbel. wij vinden al die mooie parken mooi volgens mij hahaha. als ze maar mooi aangekleed zijn. zou me toch eens verdiepen in die aktie. enne jammer idd dat die vliegende hollander vaak buiten bedrijf is. maar wij kunnen daar vast toch niet in met ons moppie van 2,5. die word ok al gek als ze de efteling reclame ziet ze kent hem ook uit het hoofd dan is het steeds kijk grote nek grote nek hahaha. heb ook in de wc een mega verjaarskalender hangen van efteling met dus langnek erop.
Hier ooooook! haha i love de efteling! ben ook afgelopen januari naar de winter efteling geweest! was zo leuk en gezellig! al die kampvuren en nep sneeuw! en de achtbanen zijn wel dicht, alleen de Bobslee is open maarja die vind ik ook wel stoer 8) eigenlijk vind ik alles wel leuk daaro liefs
Hier ook een Efteling fanaat! Woon zelfs maar ongeveer 20 min rijden met de auto er vandaan. Ga zelf ieder jaar, minimaal 1 keer Vliegende hollander is leuk! Heb zelf maar 1 keer de kans gehad om d'r in te gaan, alle andere keren was ie gesloten dmv storingen....
Hee Esser jij ook hier ? hihi, we komen elkaar wel tegen in de topics Ik ben nog steeds niet in de vliegende hollander geweest. Maar ik woon er nou anderhalf tot 2 uur rijden vandaan, het liefste zou ik er vlakbij wonen, dan had ik zeker een jaar abonnement
Ladies, er komt een efteling bungalowpark! Bungalowpark van de efteling vanaf eind 2009: http://www.efteling.com/bosrijk/overbosrijk.asp Winterefteling: http://www.efteling.nl/Page.aspx?PageId ... nguageId=1 Je kunt op de site nu kijken hoe het eruit gaat zien, maar prijzen zetten ze er nog niet neer (zal wel erg duur zijn) maar ik weet nu al dat ik er zeker een keer heen ga! Ik ben ook Efteling freak! Vanaf mijn 4e ga ik al elk jaar, soms 2 a 3x per jaar zelfs! Dit jaar 1x geweest, we wilden naar de winter efteling, maar door mijn zwangerschap erg bekken en rug klachten, dus ik durf het vele lopen niet zo aan. Maar volgend jaar zomer gaan we weer! Mijn dochter is er ook helemaal gek van! Zo leuk! Mijn favo's: -droomvlucht -villa volta (vooral het muziekje!) -vogelrok -de vliegende hollander -carnaval festival (hihi ja erg he!) -fata morgana Vind het een heerlijk park!
ik kom ook meekletsen ik woon relatief dicht bij de efteling, heb in mijn hbo studententijd 3 jaar een abonnement gehad en als ik dan uit school was ging ik er een paar uurtjes heen, gewoon in mijn uppie. kwam altijd wel mensen tegen dus gezellig werd het toch wel. nu geen abonnement meer maar ga zeker 2 x per jaar nog efteling is ook heel romantisch! en ik kan ook niet wachten tot we een kleintje hebben om mee te nemen. zie ook al helemaal voor me dat als onze eventuele kinderen wat ouder zijn en ik op een zondag zeg: kom we gaan naar de efteling dat zij zoiets hebben van: oh nee, niet weer he mam